جزئیات تشییع و تدفین چهار شهید خط‌شکن گمنام در دو شهر خراسان رضوی اعلام شد

جزئیات تشییع و تدفین چهار شهید خط‌شکن گمنام در شهرهای زاوین و ملک‌آباد استان خراسان رضوی اعلام شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ - 10August 2015

جزئیات تشییع و تدفین چهار شهید خط‌شکن گمنام در دو شهر خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در آستانه تشییع 4 شهید خطشکن گمنام در 20 مردادماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری در شهرهای زاوین از توابع شهرستان کلات و ملکآباد، ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهدا در دو شهر فوقالذکر برنامههای خود را اعلام کردند.

شهر زاوین مراسم شب وداع با دو شهید خطشکن گمنام، دوشنبه 19 مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه زاوین با سخنرانی حجتالاسلاموالمسلمین تولایی و مداحی امیر عارف، مراسم تشییع روز سهشنبه 20 مرداد ساعت 8 صبح از مقابل حسینیه زاوین بهطرف محل خاکسپاری شهدا در پارک ملت برگزار میشود. مشخصات شهدای گمنام شهر زاوین بدین شرح است. یک شهید گمنام مربوط به عملیات خیبر با سن 18 سال است که در منطقه جزیره مجنون پیکر مطهرش کشف گردیده است. شهید دیگر 17 سال سن دارد و در عملیات بدر در اسفند 1363 در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است.

شهر ملکآباد مراسم شب وداع با دو شهید خطشکن گمنام، دوشنبه 19 مرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجتالاسلاموالمسلمین فرمانبر برگزار میگردد. مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید روز سهشنبه 20 مرداد ساعت 9 صبح از میدان زائر شهر ملکآباد بهطرف پارک مجاور مصلای نماز جمعه، محل خاکسپاری شهدا برگزار میشود.

دو شهید گمنام شهر ملکآباد، مربوط به عملیات خیبر و بدر هستند که در اسفندماه سالهای 1362 و 1363 در جزیره مجنون و شرق دجله در سن 17 و 19 سالگی به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار