عضو شورای اسلامی شهر مشهد در مراسم تشییع شهدای گمنام ملک‌آباد:

حرکت صحیح و درست ما، احیاگر خون شهدا خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز ما مانند زمان جنگ در حال آزمایشیم. بار امانت حفظ انقلاب بر روی دوش تک‌تک ما است و حرکت صحیح و درست ما احیاگر خون شهدا خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ - 12August 2015

حرکت صحیح و درست ما، احیاگر خون شهدا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امام و ولایت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر و نورانی 2 شهید خطشکن گمنام که مربوط به عملیات خیبر و بدر بودند با حضور اقشار مختلف مردم از میدان زائر شهر ملکآباد تشییع و در پارک بعثت این شهر به خاک سپرده شدند.

در این مراسم خلیل موحد عضو شورای اسلامی شهر مشهد و از رزمندگان و راویان دفاع مقدس ضمن تقدیر و تشکر از مردم ملکآباد به جهت حضور در مراسم تشییع شهدا گفت: حضور شما مردم، پشت دشمنی را که میخواست با تحریمها کمر ملت ما را بشکند، شکست.

رزمنده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا افزود: یاد و خاطره شهدا، صرف یاد نیست بلکه اصل سیره شهدا و عمل به آن است. یعنی با آرمانهای شهدای که اعتلای اسلام بود عهد ببندیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: برجستهترین صفت شهدا که به آن متخلق بودند تقوای الهی و بندگی خدا بود. شهدا فقط در مقابل خدا زانو میزدند. آنها در زمان جنگ علیرغم اینکه وسوسههای شیطانی فراوان بود اما گوش به ندای درون دادند و در مسیر حق گام برداشتند و باقدرت به امام خود لبیک گفتند و تا پای جان ایستادند و در این راه جانعزیز خود را فدا کردند.

خلیل موحد یادآور شد: امروز ما نیز مانند زمان جنگ در حال آزمایشیم. بار امانت حفظ انقلاب بر روی دوش تکتک ما است و حرکت صحیح و درست ما احیاگر خون شهدا خواهد بود. شهدا سرمایههای این کشور بودند و مردم ما، این سرمایه عظیم را با هیچچیز عوض نمیکند و پای دین و حفظ اسلامشان خواهند بود.

روای دفاع مقدس اظهار داشت: تمام خطاهایی که امروز رخداده به خاطر جدایی از ولایت بوده است، لذا باید رهنمودهای رهبری را همواره نصب العین خود قرار دهیم و در مسیری که ایشان ترسیم کردند حرکت کنیم. مسئولین نیز خط قرمزها را جدی بگیرند. اگر روزی، فتنهای مانند فتنه 88 دوباره بخواهد تکرار شود ملت همیشه درصحنه ما حماسهای مانند 9 دی را خلق خواهند کرد.

وی در بخش پایانی سخنانش تأکید کرد: مردم ایران اسلامی توانمند هستند و امروز باید با تکیهبر تولید داخلی نیازهای خود را مرتفع کنند و در جهت رشد و توسعه کشور گام بردارند.

نظر شما
پربیننده ها