مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس همدان تاکید کرد؛

ضرورت الگوگیری از دفاع مقدس برای حل مشکلات جامعه

حجت‌الاسلام « حسینی» گفت: مدیران امروز با الگوگیری از مدیران دوران هشت سال دفاع مقدس می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را حل کنند.
کد خبر: ۵۱۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ - 07March 2022

ضرورت الگوگیری از مدیران دوران دفاع مقدس برای حل مشکلاتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه‌ بررسی عملکرد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «درگزین» با حضور سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» دبیر اجرایی شورای هماهنگی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درگزین، حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس همدان و «مجتبی سهیلی» کارشناس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسینی» در ابتدای این جلسه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان درگزین، اظهار داشت: توجه به موضوعات دفاع مقدس و نهادینه کردن آن‌ها برای برون‌رفت از تمام مشکلات و معضلات اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: مدیران امروز با الگوگیری از دفاع مقدس می‌توانند بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را حل کنند.

در ادامه این جلسه، دبیر اجرایی شورای هماهنگی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درگزین به اهمیت گفتمان‌سازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: وظیفه امروز ما انتقال پیام شهدا و فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است و وقایع باید بدون تحریف به این نسل انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه گفتمان دفاع مقدس ادامه گفتمان انقلاب اسلامی است و باعث تدام انقلاب شد، گفت: به واسطه دفاع مقدس مردم بیشتر با انقلاب آشنا شدند و همچنین باعث تشکیل محور مقاومت شد.

در پایان این جلسه، کارشناس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درگزین، به ارائه گزارش عملکرد این شورا پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار