نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

فرهنگ دفاع مقدس انسان‌ها را در مسیر معنویت و اخلاق قرار می‌دهد

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ سازنده است و انسان‌ها را در مسیر معنویت و اخلاق قرار می‌دهد.
کد خبر: ۵۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 07March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از فعالان حوزه دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس از این حیث که یک فرهنگ معنوی و اخلاقی است، باید حفظ شود و در این راستا از همه کسانی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ جنگ تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ سازنده است و انسان‌ها را در مسیر معنویت و اخلاق قرار می‌دهد، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، جامعه را در مسیر درست هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس، گفت: اگر امروز ما تاریخ جنگ را ننویسیم و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال ندهیم، رسانه، قلم و صدای دشمن تلاش می‌کند جنگ را به نفع خود مصادره و آن را تحریف کند.

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: برنامه‌هایی مانند بازدید از گلزارها و یادمان‌های شهدا، برگزاری یادواره‌ها و دیدارها با خانواده‌های شهدا باید با حضور نسل جدید انجام شود تا نسلی که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار