شهردار اهواز:

پوشیدن لباس سبز پاسداری نعمتی بزرگ و رسالتی سنگین است

امینی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: پوشیدن لباس سبز پاسداری نعمتی بزرگ و رسالتی سنگین است.
کد خبر: ۵۱۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 07March 2022

پوشیدن لباس سبز پاسداری نعمتی بزرگ و رسالتی سنگین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «رضا امینی» شهردار اهواز امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان روز پاسدار و فرا رسیدن روز جانباز را به سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» تبریک گفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار اظهار داشت: پوشیدن لباس سبز پاسداری نعمتی بزرگ و رسالتی سنگین است.

وی افزود: حقیقتاً شهید سلیمانی امروز از زمان حیاتش برای دشمن خطرناک‌تر شده و این محصول جدیدی که حاج قاسم پایه گذاشت، مسئولیت را بر دوش همه ما سنگین تر کرده است.

امینی در ادامه گفت: خون این شهید والامقام و حضور میلیونی مردم در زیر تابوت وی این پیام را برای همیشه به همراه دارد که تفکر حاج قاسم باید به عنوان الگویی برای ادامه راه خدمت به مردم و انقلاب باشد.

شهردار اهواز در پایان خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و رشادت های پاسداران این مرز و بوم است و پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بدون روحیه شهادت طلبی و بسیجی این عزیزان تحقق پیدا نمی شد.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» ضمن خیر مقدم به شهردار اهواز و هیئت همراه از زحمات شبانه‌روزی شهردار اهواز تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: مردم غیور و همیشه در صحنه خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از حریم خاک خود جانانه جنگیدند و این مقاومت وفاداری شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: وضعیت فعلی امروز اهواز نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد. استانی که دین خود را به ایران و اسلام و نظام در هشت سال دفاع مقدس ادا کرد، جایگاه و شأن مردم مقاوم آن نیز باید حفظ بشود که حفظ این جایگاه با خدمت صادقانه و یک نگاه انقلابی محقق خواهد شد تا شاهد تحول بنیادین و اساسی در رفع معضلات شهری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار