خاطرات شهدای نیروی هوایی قم تدوین می‌شود

کتب اسنادی و خاطرات شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ویژه استان قم، تدوین می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ - 07March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تفاهمنامه همکاری میان پایگاه هوانوردی شهید عباس اکبری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز (دوشنبه) به امضا رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، کتب اسنادی، داستانی و خاطرات شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم با همکاری مدیریت هنری و ادبیات و اسناد و مدارک دفاع مقدس آماده و تدوین می‌شود.

همچنین پیگیری برگزاری دوره‌های آموزش عمومی درس آشنایی با دفاع مقدس ویژه کارکنان پایگاه هوانوردی شهید اکبری، تدفین شهید گمنام در محوطه پایگاه و ساخت یادمان، جانمایی شبیه ساز پرواز در موزه دفاع مقدس، معرفی نقش نیروی هوایی در سال‌های حماسه و ایثار با برگزاری همایش‌ها و یادواره‌ها و نامگذاری معابر استان و معابر و ساختمان‌های پایگاه هوانوردی به نام شهدای نیروی هوایی از دیگر موارد این تفاهمنامه است.

معرفی سوژه، نمایش هواپیما‌های بدون سرنشین، لباس‌های خلبانی و همکاری همه‌جانبه در آماده‌سازی سناریوی موزه دفاع مقدس، انعکاس خبری رویداد‌های نیروی هوایی در خبرگزاری دفاع مقدس، مستندسازی عملکرد و تاریخ شفاهی نهاجا و اعزام یک نیرو از پایگاه جهت همکاری در پیشبرد اهداف موزه دفاع مقدس بخش دیگری از تفاهمنامه مشترک را تشکیل می دهد. 

تفاهمنامه همکاری پایگاه هوانوردی شهید عباس اکبری با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز در دیدار فرمانده پایگاه مذکور با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در محل این اداره کل به امضا رسید.

همچنین سرهنگ خلبان محمد کاظمی نژاد فرمانده پایگاه هوانوردی شهید عباس اکبری به همراه حجت الاسلام کریم اسدی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه از نگارخانه مقاومت واقع در طبقه همکف موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید کردند.

کتب اسنادی و خاطرات شهدای نیروی هوایی قم در دفاع مقدس تدوین می‌شودکتب اسنادی و خاطرات شهدای نیروی هوایی قم در دفاع مقدس تدوین می‌شودکتب اسنادی و خاطرات شهدای نیروی هوایی قم در دفاع مقدس تدوین می‌شودکتب اسنادی و خاطرات شهدای نیروی هوایی قم در دفاع مقدس تدوین می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها