رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

راه‌اندازی سیستم شماره‌گذاری اینترنتی در سراسر کشور/ توسعه استفاده از پهپادها در دستور کار پلیس

سردار هادیانفر با بیان اینکه توسعه پهپادها در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: امیدواریم از پهپادها بتوانیم برای اعمال جریمه و همچنین کنترل راه‌های فرعی استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹ - 08March 2022

راه‌اندازی سیستم شماره‌گذاری اینترنتی در سال در سراسر کشور/ توسعه استفاده از پهپادها در دستور کار پلیسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور، راه‌استان‌ها، معاونین و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد، اظهار داشت: زیرساخت‌ها برای شماره‌گذاری در درب منزل در حال آماده‌سازی و سال آینده اجرا خواهد شد. 

وی درباره پلاک سوم وسیله که مصوب قانون است و در سال ۱۴۰۰ به تصویب فرماندهی ناجا درآمده است، گفت: قانون پلاک سوم در سال آینده به اجرا درخواهد آمد. 

سردار هادیانفر افزود: سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک در سال آینده اجرا خواهد شد و در آن به نقش ۳۰ دستگاه اشاره شده است و با راه‌اندازی این سامانه پنج دقیقه‌ای به تصادفات رسیدگی خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در سال آینده رسیدگی به اعتراضات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیاز به حضور نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه پهپادها در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امیدواریم با توسعه پهپادها بتوانیم از پهپاد‌ها برای اعمال جریمه و همچنین کنترل راه‌های فرعی استفاده کنیم.

سردار هادیانفر با بیان اینکه قانونمداری، پرهیز از خطر آرامش در سفر شعار پلیس راهور برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ است، گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد؛ همچنین برابر پیش‌بینی‌ها افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی در سفرهای نوروزی خواهیم داشت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار