نماینده ولی‌فقیه در کردستان تأکید کرد؛

ضرورت پیگیری امنیت شغلی کارگران/ مدیران باید تحول‌آفرین باشند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با تاکید بر اینکه مشکلات کارگران بررسی و به دردل‌هایشان گوش داده شود، گفت: مدیران در دوران مسئولیت خود باید تحولات و کار‌های جدید اجرایی کنند.
کد خبر: ۵۱۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 08March 2022

امنیت شغلی کارگران بررسی شودبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز (سه‌شنبه) در دیدار مدیران و معاونان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، به بازدید اخیر خود از کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی مرکز استان کردستان و تنگنا‌هایی که فعالان این عرصه داشتند، اشاره و بر ضرورت احقاق حق کارگران تاکید کرد و اظهار داشت: کارگران این حوزه در قبال کارشان، حقوق مکفی دریافت نمی‌کنند و حقوق آن‌ها در این شرایط اقتصادی پاسخگوی هزینه‌های زندگی نیست.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کارگران بررسی و به دردل‌هایشان گوش داده شود، افزود: بخشی از کارگران متاسفانه به اندازه کار و زحمت‌شان، دستمزد نمی‌گیرند و امنیت شغلی نداشته و از بیمه هم محروم هستند که انتظار می‌رود مشکلات‌شان پیگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خطاب به مدیران حاضر در این دیدار، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره قدر فرصت‌ها را بدانید و از فرصت مسئولیت در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنید.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: گاهی‌اوقات برخی مدیرانی که مسئولیت بر عهده می‌گیرند، تنها به دنبال ادامه روند و مسیر کاری گذشته هستند؛ در حالی‌که مدیران در دوران مسئولیت خود باید تحولات و کار‌های جدید اجرایی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان یادآور شد: مسئولیت سختی بر عهده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید طوری کار کنید که دعای مردم و کارکنان را به همراه داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار