رئیس کل دادگستری خوزستان:

افرادی که در مراسمات تیراندازی می‌کنند بدون هیچ گونه ارفاقی مجازات می‌شوند

حجت‌الاسلام مرادی گفت: کسانی که در مراسمات، تیراندازی می‌کنند بدون هیچ گونه ارفاقی با حداکثر مجازات قانونی با آنها برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 08March 2022

کسانی که در مراسمات، تیراندازی می‌کنند بدون هیچ گونه ارفاقی مجازات می شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «صادق مرادی» رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی در حوزه سلاح و مهمات غیر مجاز خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: جلسات متعددی با سران عشایر استان خوزستان داشته‌ایم و همه افرادی که در آن جلسات حضور داشتند متفق‌القول بودند که با این پدیده شوم برخورد شود.

وی افزود: برخورد با این پدیده، چند وجه فرهنگی، اشتغال و امن کردن جامعه را دارد. افرادی با سلاح، گردن‌کشی می‌کنند؛ از منظر قضایی، با پشتیبانی سران عشایر و قبایل و کمک نیروی‌های نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان، بسیجیان و سپاه، گردن این گردن‌کشان را بدون اغماض خواهیم شکست.

مرادی گفت: بسیاری از تیراندازی‌ها در مراسمات علیرغم میل صاحب مراسم است و با برنامه‌ریزی بدخواهان این نظام و انقلاب انجام می‌شوند.

رئیس کل دادگستری خوزستان یادآور شد: مشکل اشتغال وجود دارد اما به خاطر اشتغال تیراندازی نمی‌شود و این تصور، ساده‌انگاری است. آن کسی که دیگران را به تیراندازی تحریک می‌کند هدف او اشتغال جوانان ما نیست بلکه به دنبال وارد کردن خدشه به امنیت کشور است.

وی تصریح کرد: کسانی که در مراسمات، تیراندازی می‌کنند و آن محلی که محل اجتماع تیراندازان است و فردی که صاحب مراسم است، هر سن و سالی که داشته باشد با قرار قانونی بازداشت خواهد شد و بدون هیچ گونه ارفاقی با حداکثر مجازات قانونی با او برخورد می‌شود.

مرادی گفت: کسی که در مراسمات اسلحه به دست می‌گیرد، برای دفاع از چه چیزی است؟ کسی که اسلحه کلت می‌خرد قطعا هدف او ایجاد رعب و وحشت و ضد امنیت و بر هم زدن آسایش دیگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار