دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور:

محوریت فعالیت‌های فرهنگی محلات باید مردم محور باشد

حجت‌الاسلام عاملی در بازدید از محلات امام رضایی، محله نخل پیرمرد و مسجد حمزه در جمع مردم گفت: محوریت فعالیت‌های فرهنگی محلات باید مردم محور باشد.
کد خبر: ۵۱۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 08March 2022

محوریت فعالیت‌های فرهنگی محلات باید مردم محور باشدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‎الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور عصر سه‌شنبه پس از بازدید از بخش‌های مختلف محله نخل پیرمرد و آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی و همچنین قرارگاه فرهنگی شهید خلیل تختی‌نژاد اظهار داشت: پویایی و سر زندگی یک محله وابسته به مردم و فعالیت‌های مردمی است.

وی به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در محلات حاشیه‌ای اشاره کرد و بیان داشت: تعریف و ایجاد ساز و کار‌های استقرار مهارت‌های شغلی در محلات می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود معیشت خانواده‌ها شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور عنوان کرد: لازمه ایجاد تحول و دگرگونی در محلات، تلاش و کوشش مستمر، پیگیری مسایل و وفاق و همدلی است.

حجت الاسلام عاملی به نقش ایجاد جایگاه و قرارگاه‌های فرهنگی در محلات اشاره کرد و گفت: ایجاد نمایندگی آستان مقدس رضوی در محلات می‌تواند چتر گسترده معنوی ایجاد کند که در سایه آن می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد و محلات را توانمند ساخت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار