برگزیدگان دومین «جشنواره ملی تئاتر سنگر» تجلیل شدند

برگزیدگان دومین «جشنواره ملی تئاتر سنگر» به دبیری ایرج افشاری اصل تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 08March 2022

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برگزیدگان دومین «جشنواره ملی تئاتر سنگر» ویژه نیروهای مسلح با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، به دبیری ایرج افشاری اصل با حضور امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شدند.

هیات داوران ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی گروه‌های شرکت‌کننده در دومین جشنواره ملی تئاتر سنگر و با امید به موفقیت‌های روزافزون همه هنرمندان فرهیخته، آراء خود را به‌شرح زیر اعلام می‌دارد.
 
الف) بخش خیابانی 
 
هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از نمایش «سجده» در عملیات هیبریدی به کارگردانی آقای میلاد جباری مولانا از تیپ امام حسین علیه‌السلام یگان ویژه تقدیر به عمل می‌آورد.
 
هیات داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از نمایش «مرواریدهای خاکی» به کارگردانی سرکار خانم زهرا چراغی از دفتر نمایندگی ارتش در استان ایلام تقدیر به عمل می‌آورد.
 
ب) بخش صحنه‌ای 
 
طراحی لباس
 
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر به‌همراه جایزه نقدی طراحی لباس را اهدا می‌نماید به آقای مرتضی زنده‌دل برای نمایش «میهمان عزیز» از منطقه سوم نداجا نیروی دریایی کنارک.
 
طراحی صحنه
 
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر به‌همراه جایزه نقدی تقدیم می‌نماید از طراح صحنه نمایش «ملک سلیمان» جناب آقای حسین یوسفی از تیپ سه مردم پایه سپاه انصارالرضا از خراسان جنوبی.
 
هیات داوران دیپلم افتخار تندیس جشنواره به‌همراه جایزه نقدی اهدا می‌نماید به طراح صحنه نمایش «نقل سرخ» به سرکار خانم آزیتا نوش فرع از پایگاه سوم شکاری نوژه همدان.
 
موسیقی
 
با اهداء تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی از آهنگ‌ساز نمایش «جنگ نمکی» جناب آقای محمدرضا مهمان‌دوست از وزارت دفاع سازمان صنایع هوافضا تقدیر می‌نماید.
 
بازیگری زن 
 
داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از سرکار خانم حدیثه راد برای بازی در نمایش «سرباز گمشده» از سپاه شهدای ارومیه تقدیر می‌نماید.
 
هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از سرکار خانم زهرا هوشمند برای بازی در نمایش «نقاب» از پایگاه هوایی شهید دوران استان فارس تقدیم می‌نماید. 
 
هیات داوران تندیس جشنواره دیپلم افتخار به‌همراه جایزه نقدی اهدا می‌نماید به سرکار خانم فاطمه شاه ماری برای بازی در نمایش «نقل سرخ» از پایگاه سوم شکاری نوژه همدان.
 
بازیگری مرد
 
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقایان آروین گالستیان برای بازی در نمایش «نی‌زار» از ناجا و صمد رحیمی برای بازی در نمایش «گوربه‌گور بشی الهی» از نیروی انتظامی استان گلستان تقدیر به عمل می‌آورد.
 
دیپلم افتخار تندیس جشنواره به‌همراه جایزه نقدی اهدا می‌شود به بازیگر نمایش «آبرنگ» از اداره‌ی کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی جناب آقای ناصر کریمی نیک. 
 
نویسندگی
 
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقایان آروین گالستیان برای نویسندگی نمایش «نی‌زار» از ناجا تقدیر به عمل می‌آورد‌.
 
دیپلم افتخار تندیس جشنواره به‌همراه جایزه نقدی اهدا می‌شود به نویسنده نمایش «مجلس مصیبت‌خوانی نفر ششم» از معاونت فرهنگی نزاجا جناب آقای امیر دهقانی.
 
کارگردانی
 
هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای حسین برفی نژاد برای نمایش «مجلس مصیبت‌خوانی نفرششم» از روابط‌عمومی نزاجا تقدیر به عمل می‌آورد. هیات داوران ضمن سپاس از همه کارگردانان حاضر در جشنواره با اهدای لوح افتخار دیپلم افتخار تندیس جشنواره و جایزه نقدی از آقای حسین گرمه برای کارگردانی نمایش «نقل سرخ» از پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان تقدیر بعمل می‌آورد.
 
اثر برگزیده:
 
هیئت داوران پس‌از بررسی نهایی تمام آثار رسیده به نخستین جشنواره ملی تئاتر سنگر با اهداء دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی از نمایش«آبرنگ» به کارگردانی آقای داود کرمی از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تقدیر به عمل بیاورد.
 
انتهای پیام/ ۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار