همزمان با ایام بزرگداشت شهدا؛

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین از برگزیدگان جایزه ملی ایثار تجلیل کرد

همزمان با ایام بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد استان قزوین با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان قزوینی در ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 08March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمدعلی فقیه » سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم به صورت وبینار در استان‌های کشور از جمله قزوین با حضور« غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل و «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

در مراسم یاد شده، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بیان مطالبی پیرامون اهمیت تربیت نیروی انسانی وفادار به انقلاب، افزایش سطح علمی جامعه ایثارگران در توسعه و پیشرفت کشور و ارتقای موفقیت جامعه هدف بنیاد در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و علمی، از ۳۶ برگزیده جشنواره با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کردند.

در استان قزوین نیز مدیرکل و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان این استان در جشنواره یاد شده تجلیل کردند.

در ادامه مراسم، «نعیمه مرسلی » فرزند جانباز «نجفعلی مرسلی» دانشجوی دکتری مدیریت دولتی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، «پریسا سادات میرصادقی» فرزند جانباز و «آزاده سید ضیا میرصادقی» دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری و «محمدیاسین رحمانی‌مهر» فرزند جانباز ۵۰ درصد «علی رحمانی‌مهر» دانش‌آموز استعدادهای درخشان در رشته علوم تجربی از برگزیدگان استان قزوین در این جشنواره بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار