اولین تصاویر از پیکر‌های ۲ شهید حمله هوایی رژیم صهیونیستی + عکس/ وداع با شهیدان کربلایی‌پور و سعیدنژاد

مراسم وداع با پیکر شهیدان مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی‌پور امروز در معراج الشهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ - 09March 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم وداع با پیکر شهیدان «مرتضی سعیدنژاد» و «احسان کربلایی‌پور» امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

این مراسم که در حسینیه معراج الشهدا و با حضور خانواده و بستگان شهدا برگزار شد، خانواده شهیدان سعیدنژاد و کربلایی‌پور با پیکر شهیدان خود وداع کردند.

همچنین سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم در این مراسم حاضر شدند.

اولین تصاویر از پیکر‌های ۲ شهید حمله هوایی رژیم صهیونیستی+ عکس

شهید مرتضی سعیدنژاد متولد سال ۱۳۶۱ از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در حمله هوایی چند شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق به شهادت رسید، از وی دو فرزند به نام‌های زینب چهار ساله و فاطمه هشت ساله به یادگار مانده است.

شهید احسان کربلایی پور متولد ۵۹ و از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که همراه با شهید سعیدنژاد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی اصالتا اهل خوزستان بود که وصیت کرده بود در کنار شهید لطفی نیاسری به خاک سپرده شود. از وی نیز سه فرزند به نام‌های عباس، محمدصادق و فاطمه به یادگار مانده است.

اولین تصاویر از پیکر‌های ۲ شهید حمله هوایی رژیم صهیونیستی+ عکس

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها