فرمانده کل سپاه:

بسیجیان ستون‌های مستحکم امنیت و انقلاب اسلامی هستند

سردار سرلشکر سلامی در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) خطاب به بسیجیان گفت: شما ستون‌ها و استوانه‌های مستحکم امنیت و انقلاب اسلامی و مظهر تجلی اسلام در عصر حاضر و سپر مستحکم برای این امت و پیروز نبرد با استکبار هستید.
کد خبر: ۵۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ - 20May 2022

بسیجیان ستون‌های مستحکم امنیت و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (جمعه) در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که در کنار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: جان ناقابل من فدای شما و فدای وعده‌های صادق شما، فدای وفای به عهد و فداکاری شما، فدای نگاه‌های آسمانی و ایثار شما.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز شما لشکریان خدا روی زمین در جوار احیاگر مجد و عظمت اسلام در عصر حاضر، امام راحل که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جوار شهدا صف کشیدید؛ شما سپاه محمد رسول‌الله (ص) هستید؛ امتداد آن نسل عظیم و فاتح خرمشهر که در چنین روز‌هایی آزاد شد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ جنوب لبنان را اشغال کرد، تنها لشکری که به آن سرزمین اعزام شد لشکر محمد رسول‌الله (ص) بود و اولین فرمانده رشیدی که توسط جلادان رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شد، شهید «احمد متوسلیان» بود.

وی ادامه داد: شما نه در رمل، نه در هور و نه در باتلاق نماندید و سست نشدید؛ شما از هیبت و دشمنان هراس نکردید؛ شما آمدید تا دوباره امام مسلمین در محراب مسجد کوفه ضربه نخورد و تنها نماند؛ شما آمدید و میدان را مملو از خود کردید تا امام مجتبی (ع) تنها نماند؛ آمدید تا حادثه غم‌انگیز عاشورا تکرار نشود؛ در واقع شما به ندای «هل من ناصر امام» پاسخ جاودانه دادید.

سرلشکر سلامی ادامه داد: شما ستون‌ها و استوانه‌های مستحکم امنیت و انقلاب اسلامی و مظهر تجلی اسلام در عصر حاضر و سپر مستحکم برای این امت و پیروز نبرد با استکبار هستید. ملت‌ها برای بقای خود همواره باید بدرخشند، زیرا حیات عزتمند و حریت و آزادی و ترسیم سیمای درخشان شرافت برای یک ملت فقط با استقامت به دست می‌آید لذا برای پیروزی باید همواره در صحنه بود، اما برای شکست یک لحظه سستی هم کافی است.

وی ادامه داد: استقلال و عزت و مجد و درخشش نور اسلام به این است که در عرصه دفاع باقی بمانیم بنابراین باید گفت که بسیج فرمول غلبه بر دشمنان است و کسی است که راه را همیشه بر دشمنان می‌بندد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمن همواره در کمین است؛ وقتی پیروزی بزرگ‌ به دست می‌آورید تمام تلاش خود را می‌کند تا کام شما را تلخ کند. او همواره مانند گرگ‌های گرسنه زوزه می‌کشد و اوهام خود را در رسانه‌های متراکم خود منتشر می‌کند، اما ملت ایران را هنوز نشناخته، زیرا بیدار و هوشیار بوده و نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه هستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: کاخ سفید طی این‌ مدتی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد هیچ‌گاه دست از طراحی توطئه علیه ملت ایران برنداشته، در عین‌حال در نقطه مقابل هم مردم خنثی‌گر تمام توطئه‌های دشمنان بوده و هستند. دشمن افت کرده و در حال غروب است، اما شما همانند خورشید به سمت میانه آسمان در حال حرکت هستید. فرار دشمن از افغانستان، شکست در یمن و فرار تدریجی از عراق و حتی به حاشیه رانده شدن در سیاست‌های منطقه را می‌بینید و در عین حال طلوع با عظمت خورشید اسلام را هم می‌بینید.

سرلشکر سلامی گفت: اسلام قدرتی عظیم و جبهه‌ای وسیع آراسته و بواسطه آن دشمن را فرسوده ساخته به نحوی که صدای شکسته شدن استخوان‌های او شنیده می‌شود اگر چه به ظاهر همچنان قدرتمند است، اما بدانید مسلمانان در حال پیشرفت هستند. حضور شما بسیجیان را در سیل خوزستان، در زلزله سرپل ذهاب و در برف برای امداد به مردم و در بیماری کرونا و در حمایت از معیشت مردم دیدیم به همین دلیل پایگاه‌های مقاومت را باید به پایگاه‌های امن مردم تبدیل کنید و با توجه به وجود ده‌ها پایگاه مقاومت در محلات، همواره به امداد مردم بشتابید.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار