دیدار شکات پرونده کثیرالشاکی نگین غرب با رئیس دادگستری تهران

القاصی در جریان دیدار با نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی «نگین غرب» از پیگیری روند اجرای دستورات صادر شده در این پرونده خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ - 09March 2022

دیدار شکات پرونده کثیرالشاکی نگین غرب با رئیس دادگستری تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌‎پرس، در جریان برنامه ملاقات مردمی روز سه شنبه دادگستری استان تهران، نمایندگان شکات و مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موسوم به «نگین غرب» با علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند.

نمایندگان شکات پرونده فوق‌الذکر در جریان این دیدار از روند رسیدگی به این پرونده علی‌رغم تأکیدات و حساسیت‌های مسئولان قضائی گلایه کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران نیز در جریان این دیدار از پیگیری روند اجرای دستورات صادر شده از سوی مسئولان قضائی استان تهران در این پرونده خبر داد و در عین حال بر لزوم اعمال «حساسیت» و «سرعت» در کنار حفظ «اتقان آرا» در پرونده‌های کثیرالشاکی تاکید کرد.

پیش از این نماینده عالی دستگاه قضائی در استان تهران، از پیگیری نتایج دستورات صادره در جریان برنامه‌های ملاقات مردمی خبر داده بود و گفته بود: پس از برگزاری ملاقات‌های مردمی نتایج اقدامات صورت‌گرفته در پی صدور دستورات به‌طور مستمر از مراجع قضائی مربوطه پیگیری می‌شود.

تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی از اولویت‌های دادگستری استان تهران به‌ویژه در دوره «تحول و تعالی» محسوب می‌شود و در این راستا «کارگروه پایش پرونده‌های کثیرالشاکی» به‌منظور بررسی مستمر و دائمی روند رسیدگی به این پرونده‌ها در دادگستری استان تهران تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار