معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان:

همه جریان‌های انقلابی باید تکیه‌گاه اصلی‌شان «ولایت فقیه» باشد

ستاری گفت: امروز همه جریان‌های انقلابی باید تکیه‌گاه اصلیشان ولایت فقیه باشد.
کد خبر: ۵۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 09March 2022

به گزارش دفاع‌پرسهمه جریان‌های انقلابی باید تکیه‌گاه اصلی‌شان «ولایت فقیه» باشد از خرم‌آباد، بهرام ستاری امروز در مراسم رونمایی از تمثال مقدس شهدای شاخص لرستان و بیلبوردهای آزادراه خرم‌آباد، اظهار داشت: اگرچه ما عقب ماندگان شهداء هستیم اما تلاشمان بر این است که راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: زینت‌بخش هر محفلی اگر یاد شهداء، تصویر و کلام شهداء باشد می‌توان به جد گفت مجلسی روحانی است و آن مجلس هم آخرت انسان را تضمین می‌کند و هم چراغی برای هدایت است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: شهدای ما منورهای درخشانی در کهکشان ایران اسلامی هستند و اگر برخی این نور را منور گونه شهداء را نمی‌بینند تقصیر از نور شهداء نیست بلکه تقصیر از چشم‌های نابینایی است که آثار این نور را که هدایتگر انسان‌ها به کمال و سعادت است، را نمی‌بینند.

وی بیان کرد: اگر برخی به دنبال این هستند که این چراخ پر فروز راه شهداء را را کتمان کنند باید به خود برگردند که نمی‌توانند آثار و راه شهداء را برای نسل‌های آینده در پرتو ندانم کاری‌هایشان به فراموشی بسپارند چرا که این خون جوشان شهداست که همیشه در بستر تاریخ ما جوشان است و جوشیدن این خون شهداء انسان‌‌ها را در نسل‌های آینده بر مبنای فرموده مقام معظم رهبری که مردان دوران خود را می‌سازد، می‌سازد.

ستاری گفت: خوشا به حال انسان‌هایی که در این بستر می‌توانند رهرو راه شهداء باشند؛ تمثال شهداء امروز چراغ راه ماست و اگر امروز در کوچه و پس کوچه‌ها، در بزرگراه‌ها و خیابان‌های ما تصویری از شهید را نصب می‌کنیم به منزله این است که این چراغ راهی برای آیندگان است.

وی تصریح کرد: کسانی که امروز در جامعه و  در بستر نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند باید بدانند همه هستی و هویت ما به خون افشانی شهداء بوده و این خون افشانی را ما باید پاس بداریم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: باید قدردان این نظام جمهوری اسلامی، خانواده شهداء و ایثارگران باشیم که این فضای امن را برای زندگی ما به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه شهداء پرچمدار این انقلاب بودند اظهارداشت: یک تکه هماهنگ وصیت نامه شهداء این است که «ما رفتیم اما از شما نمی‌گذریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید»؛ امروز ولایت فقیه خمیه‌دار است و همه جریان‌های انقلابی باید تکیه گاه اصلی‌شان ولایت فقیه باشد و دشمنان هم می‌دانند که این تکیه‌گاه و خیمه‌گاه اصیل چقدر در پرتو  برخورد با دشنمان داخلی و خارجی بر داشته است و نشانه گرفتن دشمنان در عرصه‌های متعدد با این رویکرد است که بتوانند این خیمه گاه را خدای ناکرده از دست ما بگیرند.

ستاری عنوان کرد: توصیه شهداء بر این است که پرچمدار نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشیع را حافظ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار