وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بیش از یک میلیون محروم و روستایی تحت پوشش طرح ملی بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند

عبدالملکی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار روستایی و کشاورز کم درآمد تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت، گفت: خوشبحتانه نمایندگان مجلس در این خصوص ردیف اعتباری خوبی برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفتند.
کد خبر: ۵۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 09March 2022

بیش از یک میلیون محروم و روستایی تحت پوشش طرح ملی بیمه اجتماعی قرار می‌گیرندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر وازرت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار کلان پروژه اصلی را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: کار و اشتغال، آتیه مردم، رفاه مردم و اموال مردم پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال زیست بوم ملی اشتغال برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها به تصویب رسید؛ همچنین چندی پیش اطلس اشتغال با ۲۲۲ طرح اشتغال‌زا رونمایی شد.

عبدالملکی افزود: امروز به اعزای هر بازنشسته ۱۰ نفر بیمه پرداخت می‌کنند که نشان می‌دهد در این حوزه نگرانی نداریم؛ صندوق ییمه کشاورزان در شش ماه آینده سودآور بوده و هیچگونه ضرری نداشته است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار روستایی و کشاورز کم درآمد تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت، گفت: خوشبحتانه نمایندگان مجلس یک ردیف اعتباری خوب برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفتند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در سال اول این بیمه رایگان است هیچ‌گونه مبلغی پرداخت نخواهند کرد و در سال‌های آینده بیمه شده فقط یک درصد پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار