نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملکرد عفاف و حجاب در ادارات مطالبه شود

«محمدی لائینی» گفت: عملکرد عفاف و حجاب در ادارات، نهادها و دستگاه‌ها مطالبه شود.
کد خبر: ۵۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ - 09March 2022

عملکرد عفاف و حجاب در ادارات مطالبه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه چهارشنبه در دیدار با بانوان مطالبه‌گر جبهه فرهنگی مازندران اظهار داشت: علی‌رغم بعضی از مظاهر ناپسند که از برخی افراد در کوچه و خیابان شاهد هستیم، بانوان و آقایان فراوان ملتزم به حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی و حلال و حرام و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ نرم و فرهنگی دشمن واقعیتی است که از پیروزی انقلاب کلیدش زده شد و پیش از انقلاب نیز معلوم بود، افزود: امام و رهبر معظم انقلاب به این جنگ هشدارها دادند و متاسفانه گاه مشکلات اقتصادی بهانه‌ای شده برای کسانی که خیلی به ارزش‌های دینی اعتقاد ندارند به صورت سرباز فرهنگی دشمن به جنگ با فرهنگ اسلامی و دینی اقدام می‌کنند.

امام جمعه ساری ادامه داد: در حقیقت مخالفت‌ها به تدریج به صورت یک کودتای خزنده فرهنگی درآمده است و رهبر معظم انقلاب گاهی از جنگ فرهنگی و تهاجم و شبیخون فرهنگی ابعاد این خطر را بیان کردند.

محمدی لائینی با بیان اینکه در زمان انتخابات نهضت و جهاد تبیین و روشگری باید انجام شود و به جریان و تفکری رای بدهیم که معتقد به عفاف و حجاب هستند، بیان داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی باید با خانه‌های تیمی و تشکل‌های پشت پرده‌ای که بی‌حجابی‌ها را مدیریت و البسه را طراحی و ترویج می‌کنند برخورد کنند و بساط آنها جمع شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و ادارات و نهادها وظیفه دارند به منشور عفاف ملتزم باشند و باید با بی‌حجابی در ادارات برخورد شود، تصریح کرد: نیمی از آموزش مدارس را در اختیار بخش‌های خصوصی دادیم که التزام و اعتقاد ندارند و در مدارس دولتی هم آموزش ضعیف و هم مسائل حجاب و عفاف آن رعایت نمی‌شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه وضعت حجاب و عفاف در مدارس غیرانتفاعی بررسی و نظارتی نمی‌شود، اظهار داشت: از برخی خانواده‌ها هم گلایه داریم که نسبت به چادر بی‌تفاوت هستند و گاهی دوگانگی عفاف و حجاب را در خانواده مذهبی و فرزندان بی‌حجاب شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اسم فرزندان نشان دهنده فرهنگ خانواده است و گاها خانواده مذهبی نیاز به تذکر دارند، بیان داشت: مطالبات باید از خانواده‌ها و نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، استاندار و آموزش و پرورش صورت بگیرد و در ادارات نیز عملکرد عفاف و حجاب مطالبه شود.

محمدی لائینی با اظهار اینکه برد کلامی و نفوذ کلامی خانواده شهدا قابل انکار نیست و باید با همکاری نهادهای متولی و مسئولین آموزش و پروش و دانشگاهها طرح ارائه بدهند، خاطرنشان کرد: طرح دانشکده پزشکی بانوان و بیمارستان بانوان و دانشگاه علوم پزشکی مخصوص بانوان را ارائه دهید و قدرت انتخاب بدهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار