تجلیل از پیمانکار پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، از پیمانکار پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تجلیل شد.
کد خبر: ۵۱۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 10March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در حاشیه بازدید آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، از «حسین شیرمحمدی» پیمانکار  این مجموعه تجلیل و تقدیر صورت گرفت.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی «حسین شیرمحمدی» در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: قطعا همت و برنامه‌ریزی این پیمانکار در اتمام فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین ستودنی است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح دیگر فازهای این مجموعه بزرگ فرهنگی استان باشیم.

وی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین یکی از زیباترین سایت های فرهنگی کشور از لحاط توپوگرافی و محتوا خواهد بود و بنا داریم ضمن تبیین رشادت‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس، دستاوردها و پیشرفت‌های کشور بعد از جنگ در حوزه امنیت و اقتدار نیروهای مسلح را نیز به تصویر بکشیم.

در این بازدید لوح سپاس و تقدیر با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و سرهنگ پاسدار امیری‌مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به «حسین شیرمحمدی» پیمانکار مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار