مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

حفظ سنگر اقتصادی کمتر از حفظ خاکریز دفاع از خاک میهن نیست

سردار مرادحاجتی گفت: نقش صنایع در سنگر امروز اقتصادی کمتر از نقش رزمندگان در سنگر دفاع از خاک میهن نیست.
کد خبر: ۵۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ - 10March 2022

حفظ سنگر اقتصادی کمتر از حفظ خاکریز دفاع از خاک میهن نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، امروز در بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در اهواز اظهار داشت: نقش صنایع در سنگر امروز اقتصادی کمتر از نقش رزمندگان در سنگر دفاع از خاک میهن نیست.

وی افزود: جهان امروز در چند جبهه در حال مبارزه با نظام اسلامی است که حفظ سنگر اقتصادی و تضعیف معیشت مردم یکی از خطوط قرمز ما و البته نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به ملت است.

سردار مرادحاجتی گفت: صنایع بزرگ ما در خوزستان از جمله شرکت فولاد خوزستان با یک راهبرد جهادی توانستند سایه شوم تحریم های ظالمانه استکبار را کمرنگ و در حوزه اقتصاد و مهمتر از آن در عرصه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی حماسه بیافرینند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان پس از بازدید از توانایی های تولید صنایع فولادی متذکر شد: کارگران عزیز و زحمتکش ما در صنایع و کارخانجات حکم پاسداران سنگر اقتصاد مملکت را دارند و امیدوارم که همچون صنعت مقتدر موشکی بتوانیم در همه حوزه های اقتصادی، علمی و فنی، خود را به اوج صلابت و استقلال برسانیم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار