معاون سیاسی و امنیتی استاندار قروین:

سپاه به واسطه بدنه بسیج در تمام حوزه‌ها باید فعال و صاحب نظر باشد

«کبیری» گفت: سپاه به واسطه بدنه بسیج در تمام حوزه‌ها باید فعال و صاحب نظر باشد.
کد خبر: ۵۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 10March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز (پنجشنبه) دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان قزوین با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

«ابوالحسن کبیری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این اجلاسیه اظهار داشت: در سازمان بسیج مستضعفین، بسیج متخصصین برای این منظور تشکیل شد که بسیج در هر حوزه‌ای حضور و فعال باشد.

وی گفت: اصل بسیج متخصصین و اینکه بسیج در هر حوزه ای حضور و فعال باشد به این منظور است تا بیان امام (ره) که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود، محقق شود. سپاه به واسطه بدنه بسیج در تمام حوزه ها باید فعال و صاحب نظر باشد.

کبیری با اشاره به برخی اقدامات تامینی و اجرایی عنوان کرد: ما در هر مجموعه ای باید مجموعه بسیج داشته باشیم. مجموعه ای که اگر مشکلی در هر جا پیش آمد این بسیجیان وارد میدان شوند. در هر مجموعه ای باید کسانی باشند که بتوانند با احصا مشکلات، راهکارها را عملیاتی نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: سپاه در هر جایی وارد شد پیشرفت حاصل گردید. در حوزه جنگ، مسایل امنیتی، دفاعی، سازندگی و غیره، وظیفه سپاه و بسیج و بدنه ای که از تخصص های متنوع برخوردار است این است آسیب ها و آسیب شناسی ها را مطرح کنند و بسیج در همه عرصه ها حضور فعال داشته باشد و با آسیب شناسی، راهکار مناسب را در حوزه فعالیت خود ارایه دهد. ما نیز آمادگی داریم به بسیج برای تحقق اهداف این نهاد موثر و مردمی کمک نماییم.

انهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها