مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

گروه‌های جهادی از دل مردم برای خدمت به مردم برخواسته اند

سرهنگ زبیدی گفت: گروه‌های جهادی از دل مردم برای خدمت به مردم برخواسته اند، گروه‌های جهادی از اواخر اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیلات خود را در کنار مردم مناطق محروم و برای خدمت رسانی به همنوعان خود می‌گذرانند.
کد خبر: ۵۱۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 11March 2022

گروه‌های جهادی از دل مردم برای خدمت به مردم برخواسته اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «یونس زبیدی» مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز از حضور نیرو‌های جهادی در قالب ۱۵ هزار نفر روز کار برای خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم استان در ایام نوروز خبر داد.

وی با اشاره به اردوی نورزی جهادگران در راستای محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور در طرح بهارخدمت افزود: قرارگاه‌های جهادی در خوزستان با محوریت بسیج سازندگی ۴ قرارگاه فرعی دارند که هرکدام چند شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد و یک قرارگاه مرکزی هم برای جهادگران میهمان از سایر استان‌ها تشکیل شده است.

سرهنگ زبیدی گفت: در این قرارگاه‌ها نیرو‌های جهادگر در قالب ۱۵۰ گروه از ۲۵ اسفند ماه اردوی جهادی نوروزی خود را آغاز می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: گروه‌های جهادی از دل مردم برای خدمت به مردم برخواسته اند، گروه‌های جهادی بسیج محلات، بسیج طلاب، بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و دیگر اقشار بسیج از اواخر اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیلات خود را در کنار مردم مناطق محروم و برای خدمت رسانی به همنوعان خود می‌گذرانند.

وی به عرصه‌هایی که نیرو‌های جهادی قصد خدمت رسانی به مردم مناطق محروم در سطح استان را دارند تاکید کرد و یادآور شد: گروه‌های جهادی در عرصه بسیج آبرسانی، مبارزه با ریزگرد‌ها و نهال کاری، بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا، ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد، احداث ۲۰ مدرسه در مناطق محروم و روستا‌ها برای جایگزینی مدارس سنگی، ویزیت و درمان رایگان بیماران و ساخت مسجد و انجام کار‌های فرهنگی در روستا‌های اندیکا اقدام خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار