امام جمعه آبادان:

جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند

غبیشاوی با بیان اینکه جوانان موتور محرکه و توسعه کشور هستند، گفت: نقش مهم این قشر در دفاع از مرزهای کشور به خصوص در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۵۱۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ - 11March 2022

جوانان موتور محرکه و توسعه کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار داشت: مسوولان باید برای رفع مشکلات جوانان چاره‌اندیشی کنند چرا که بار سنگینی از مشکلات بر دوش این قشر است.

وی با بیان اینکه جوانان موتور محرکه و توسعه کشور هستند، افزود: نقش مهم این قشر در دفاع از مرزهای کشور به خصوص در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه آبادان گفت: با توجه به اینکه کشور ما همیشه مورد تهدید دشمنان قرار دارد باید به جوانان توجه بیشتری کرد تا بتوانیم همیشه نیروی انسانی پویا و مبارزی داشته باشیم.

غبیشاوی با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان برای رفع مشکلات اقتصادی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان تأکید دارند و انتظار مردم از دولت انقلابی این است که به جوانان بیشتر بها بدهد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام در سال ۵۷ اشاره و بر لزوم خدمات رسانی بیشتر و بهتر به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها