استاندار خوزستان:

راه پرافتخار شهدا می‌تواند کشور را در برابر حوادث بیمه کند

خلیلیان گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ادامه راه پرافتخار آنان می‌تواند کشور را در برابر حوادث بیمه کند.
کد خبر: ۵۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 12March 2022

راه پرافتخار شهدا می تواند کشور را در برابر حوادث بیمه کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در بیست و سومین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ادامه راه پرافتخار آنان می‌تواند کشور را در برابر حوادث بیمه کند.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار خون و جان خود کشور را در برابر هجمه دشمنان حفظ کردند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، افزود: راهی که شهدا در پیش گرفتند مسیر آبادانی، عزت و آزادگی ملت ایران و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات جامعه هدف ایثارگران به خصوص در اشتغال و مسکن آنان گفت: هر دستگاهی که در رسیدگی قانونی به جامعه ایثارگران ترک فعل کند باید پاسخگو باشد و در نهایت به مراجع قانونی معرفی خواهد شد.

خلیلیان از دستگاه‌های اجرایی و اداری وابسته به دولت و دستگاه های عمومی که طبق مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی وضعیت شغلی جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه های خود را ارتقا داده‌اند قدردانی کرد و متذکر شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است در این ارتباط فهرستی از دستگاه هایی که به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها