ما مقاوم هستیم/ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

موفقیت نیروی دریایی ارتش در اقیانوس ها مرهون تجربه دفاع مقدس است

دریادار ایرانی گفت: حضور موفقیت آمیز نیروی دریایی ارتش در اقیانوس ها برای محافظت از کشتی‌های غیرنظامی شامل نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری مرهون عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 13March 2022

موفقیت نیروی دریایی ارتش در اقیانوس ها مرهون تجربه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین افتتاح نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر اظهار داشت: با توجه به تهدید دشمن که امروزه به عنوان تروریسم دریایی در حال انجام است، نیروی راهبردی ارتش در عمق اقیانوس ها به انجام ماموریت‌های خود مشغول است.

وی افزود: حضور موفقیت آمیز نیروی دریایی ارتش در اقیانوس ها برای محافظت از کشتی‌های غیرنظامی شامل نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری مرهون عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است.

دریادار ایرانی گفت: انجام ماموریت‌های طولانی مدت به ویژه از سوی ناوگروه ۷۵ که توانست ماموریت خود را در اقیانوس با موفقیت پشت سر بگذارد از دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: ناوشکن تمام ایرانی سهند به یاد ناوشکن سهند که مستقیما در جنگ تحمیلی در مقابل آمریکایی‌ها وارد صحنه شد و درگیر شد ماموریت‌های دریایی را انجام می‌دهد و این توان امروز در نمایشگاه توانمندی خرمشهر به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برپایی نمایشگاه توانمندی توان دفاعی و رزمی نیروی دریایی راهبردی ارتش در خرمشهر را نوعی جهاد تبیین و بازگو کردن رشادت های دلاورمردان نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در این نمایشگاه سیر تحولات هشت سال دفاع مقدس و دستاورهای دفاعی نیروی دریایی به نمایش گذاشته شده است.

بعد از ۲ سال وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا، امسال نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش مجدد در خرمشهر برپا شد تا کاروان های راهیان نور از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار