معاون سازمان زیباسازی شهر تهران:

تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی شهر به پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» اختصاص یافت

قادری گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت مهدی (ع) و همچنین فرارسیدن عید نوروز، شهرداری ۱۰۰ درصد سازه‌های فرهنگی خود را به به پویش فرهنگی «به عشق مهدی هواتو دارم» اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ - 13March 2022

تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی شهر به پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» اختصاص یافتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مجید قادری معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار داشت: عید نوروز ما ایرانیان همواره نماد و سمبلی از همدلی، همراهی، مهربانی و صله رحم بوده است بنابراین در آستانه بهار و آغاز این سنت پسندیده، ما نیز در سازمان زیباسازی شهر تهران، سعی کردیم که بیلبورد‌های شهر را نیز با این فضا همراه کنیم.

وی افزود: طی دو سال اخیر، شیوع بیماری کرونا به تمام جهان نشان داد که انسان‌ها بیش از هر زمانی نیازمند ارتباط، همدلی و مهربانی هستند. در واقع فاصله‌های ایجاد شده به واسطه قرنطینه‌های بلند مدت، همه مردم جهان را به ارزش و اهمیت همدلی و مهربانی بیشتر واقف کرد بنابراین ما نیز سعی کردیم که با اختصاص دادن بیلبورد‌های فرهنگی شهر به مبحث مهربانی و همدلی بپردازیم و بتوانیم گامی در راستای افزایش تعاملات اجتماعی برداریم.

قادری تصریح کرد: نوروز ایرانیان، نمادی مهم از همدلی، مهربانی و تعاملات اجتماعی مثبت و مفید است، بنابراین لازم است که این نماد مهم را در سنت‌ها و فرهنگ خود حفظ و نگهداری کنیم.

معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: فرهنگ ما ایرانیان همواره بر معرفت خاصی استوار بوده است که بخش مهمی از آن حاصل تعاملات اجتماعی و توجه به همنوعان است. حفظ این دیدگاه و معرفت موجود در پیشینه تاریخی ما، یک نیاز جدی است که باید به آن بیشتر توجه کنیم.

قادری خاطرنشان کرد: امیدوارم که سال پیش رو برای تمام مردم کشورمان سرشار از شادی، نشاط، همدلی و مهربانی باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر به عنوان یک تن واحد، از تمام سختی‌ها و مشکلات پیش رو عبور کنیم تا همواره کشوری سربلند و سرافراز داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها