استاندار مازندران:

احیای ارزش‌های انقلابی در محیط اداری ضرورت دارد

«حسینی‌پور» گفت: در تحول اساسی که در استان پیگیر هستیم فرزندان شهدا نقش اساسی دارند و احیای ارزش‌های انقلابی در محیط اداری ضرورت دارد.
کد خبر: ۵۱۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 13March 2022

احیای ارزش‌های انقلابی در محیط اداری ضرورت داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در نشست صمیمی با فرزندان شاهد شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه که بصورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار ساری و مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان برگزار شد، با عنوان اینکه به فرزندان شهدا که یادگاران گرانقدر شهدای والامقام ایران اسلامی هستند، ارادت قلبی دارم، اظهار داشت: بعنوان وارثان شهدا در همه عرصه‌های زندگی برای دیگران می‌بایست الگو باشید.

وی افزود: فرزندان شهدایی که در محیط اداری مسئولیت گرفتند، براساس توانمندی‌های شخصی خودشان انتخاب شدند و توانستند از فیلتر رد شوند و برای ما فرزند شهید بزرگواری که تخصص و توانایی داشته باشند در اولویت قرار دارند.

حسینی‌پور اظهار کرد: فرزندان شهید قابلیت‌ها و توانمندی‌های خوبی دارند که باید از آن بهره‌گیری شود. افتخار می‌کنیم فرزندان شهدای گرانقدر ما در مرکز استان و شهرستان‌ها به عنوان همکار فعال و بی‌حاشیه؛ قدرتمند و با روحیه ارزشی فعالیت می‌کنند.

حسینی‌پور اظهار کرد: امروز به نقش آفرینی فرزندان شهدا در اداره امور جامعه و بویژه تحول اقتصادی نیازمندیم. با فرهنگ ایثار و شهادت بر همه مشکلات می‌توان غلبه کرد.

وی یادآور شد: هیچ نمادی بالاتر از شهید و شهادت نیست و در تحول اساسی که در استان بدنبال آنیم، فرزندان شهدا باید نقش مهمی را عهده دار شوند. در این تحول بدنبال احیای ارزش‌های انقلاب و اسلام در محیط‌های اداری هستیم.

حسینی‌پور افزود: ایده‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها جهت غنابخشی به مجموعه‌های اداری توسط فرزندان شهدا باید نوشته شود چرا که فرزندان شهدا در کف میدان هستند و بهتر می‌توانند کمک کنند.

در پایان این نشست با حضور استاندار و فرمانداران از فرزندان شاهد شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها