ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد؛

ضرورت ساماندهی محل اسکان زائران راهیان‌نور استان اردبیل

«واحد» گفت: ضرورت دارد استاندار و جمعی از مدیران‌کل و فرماندهان انتظامی و نظامی استان اردبیل جهت بازدید از اماکن اسکان زائرین راهیان نور استان در خوزستان و ساماندهی آن‌ها، سفری کوتاه به این مناطق داشته باشند تا تصمیمات لازم دراین‌باره اتخاذ شود.
کد خبر: ۵۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ - 14March 2022

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیر کل امور اجتماعی استانداری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، امروز (دوشنبه) با حضور در استانداری اردبیل، با «رضوان باقلاچی» مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل دیدار کرد.

«واحد» در این دیدار اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس با عنوان فرهنگی سازنده و راه‌گشا در تمامی عرصه‌ها، باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد و در جامعه امروزی با توجه به شرایط حاکم، بیش از گذشته نهادینه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال بار دیگر اعزام زائرین به راهیان نور با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود، ضرورت دارد استاندار و جمعی از مدیران کل و فرماندهان انتظامی و نظامی استان اردبیل جهت بازدید از اماکن اسکان زائرین استان در خوزستان و ساماندهی آن‌ها، سفری کوتاه به این مناطق داشته باشند تا تصمیمات لازم دراین‌باره اتخاذ شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این دیدار اظهار داشت: به دنبال طرح و پیگیری‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و موافقت استاندار، در صورت فراهم شدن شرایط و مقدمات، این سفر قبل از عید نوروز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار