ما مقاوم هستیم/ مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌اردبیل:

راهیان‌نور سلاحی مهم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است

«واحد» گفت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بی‌وقفه ادامه دارد و ایران اسلامی با سلاح ایمان توانسته است در مقابل این حمله‌های فرهنگی ایستادگی کند که در این راستا، حرکت فرهنگی راهیان‌نور از مهم‌ترین خاکریز‌ها و سلاح‌هاست.
کد خبر: ۵۱۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۷ - 18March 2022

سفر راهیان نور، لبیکی به دعوت شهداست

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: از سرگیری اعزام زائران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، موجی از شادی را در بین علاقه‌مندان به نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت به وجود آورده است.

وی افزود: سفر به راهیان نور، سفری کاملا معنوی و لبیک به دعوت شهدا برای تجدید پیمان با آن‌هاست که در آشنایی نسل‌های مختلف با حماسه رزمندگان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، تأثیر زیادی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: هدف از استمرار در اعزام کاروان‌های راهیان نور، تربیت جوانان انقلابی و عاشورایی و جلوگیری از پدیده ازخودبیگانگی فرهنگی در بین آن‌هاست.

واحد عنوان کرد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بی‌وقفه ادامه دارد و ایران اسلامی با سلاح ایمان توانسته است در مقابل این حمله‌های فرهنگی ایستادگی کند و در این راستا، حرکت فرهنگی راهیان نور از مهم‌ترین خاکریز‌ها و سلاح‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها