شهردار اردبیل در نشست با فعالان جهادی محلات:

جوانان میدان‌دار اصلی گام دوم انقلاب هستند

«صفری» گفت: همواره حضور جوانان از دوران شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون برکسی پوشیده نیست و امروزه نیز جوانان میدان‌دار اصلی گام دوم انقلاب هستند.
کد خبر: ۵۱۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ - 14March 2022

توسعه فرهنگی شهر مشارکت جوانان را می‌طلبد

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «محمود صفری» شهردار اردبیل، امروز (دوشنبه) در نشست با شهریاران جوان -فعالان جهادی محلات- ضمن تبریک روز جوان، اظهار داشت: همواره حضور جوانان از دوران شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون برکسی پوشیده نیست و امروزه نیز جوانان میدان‌دار اصلی گام دوم انقلاب هستند.

وی افزود: جوانان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با حضور خود، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هیچ‌وقت میدان جهاد را خالی نکرده‌اند.

شهردار اردبیل گفت: همیشه و در همه حال، مخالفان حکومت درصدد تغییر افکار و ذهن جوانان علیه نظام هستند؛ اما در دفاع مقدس، جوانانی همچون شهید «مهدی باکری» نشان دادند، این جوانان هستند که با صیانت از آرمان‌های مقدس این نظام، اثبات کرده‌اند این حکومت تا ظهور منجی عالم بشریت همچنان پابرجا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه جوانان فعال محلات اردبیل خالصانه و به‌صورت کاملا جهادی به‌عنوان «شهریاران جوان» جهت مشارکت و همکاری در امورات شهری اعلام آمادگی کرده‌اند، بیان کرد: این حرکت شایسته جهت توسعه و عمران شهری را باید به فال نیک گرفت.

صفری ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مشارکت جهادی جوانان محلات در زمان بارش سنگین برف در اردبیل، عنوان کرد: شهریاران جوان بازوی توانمند مجموعه مدیریت شهری هستند و با فرهنگ‌سازی می‌توانند در شرایطی که به همکاری شهروندان نیاز است، با پای کارآمدن، مشارکت و همدلی مشکلات شهر را مرتفع کنند.

شهردار اردبیل به افزایش هفت برابری بودجه فرهنگی اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ شهر نیازمند حمایت تشکل‌ها، گروه‌های جهادی و جوانان است تا با مشارکت و حضور خود توسعه فرهنگی را آن‌گونه که شایسته یک شهر حسینی است، محقق سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار