معاون امنیتی وزیر کشور:

شایسته‌سالاری مبنای انتصابات در دولت سیزدهم است

میراحمدی «شایسته‌سالاری» را مبنای انتصابات در دولت حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد و گفت: تغییرات در دولت سیزدهم بر دو اصل شایستگی‌های فردی و کارآمدی است.
کد خبر: ۵۱۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ - 14March 2022

شایسته‌سالاری مبنای انتصابات در دولت سیزدهم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید امنیتی وزارت کشور با تبریک اعیاد شعبانیه و در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت بقیه الاعظم (عج)، اظهار داشت: لازم می‌دانم در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ از همه مدافعان امنیت کشور که دلاورانه در گوشه و کنار ایران پاسدار و حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند؛ صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اینکه شایسته‌سالاری مبنای انتصابات در دولت مردمی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی است، ادامه داد: دولت سیزدهم یک دولت اخلاقمدار است و تغییرات در این دولت بر دو اصل شایستگی‌های فردی و کارآمدی است.

میراحمدی اضافه کرد: مقصود از کارآمدی یعنی اینکه فرد در حوزه مسئولیتی و ماموریتی خود سرآمد، و از نظر تخصصی، دانشی، عقلانیت، دوراندیشی و قدرت تصمیم‌گیری و راهبری در سطح مطلوبی قرار داشته باشد.

وی تقوا، ولایتمداری، زندگی منزه و وقف خدمت بودن را از شایستگی‌های فردی برای انتصابات دانست و گفت: امروز ایران اسلامی برای ادامه مسیر بالندگی و پیشبرد ماموریت‌های کلان، نیازمند مدیرانی از جنس مردمی و فداکار است.

دبیر شورای امنیت کشور تصریح کرد: همگی در پیشگاه خداوند متعال پاسخگوی کردار و اعمال خود خواهیم بود و برای همین باید با تمام ظرفیت و توان در خدمت مردم باشیم.

میراحمدی همچنین با اشاره به اینکه باید رمز وحدت و همدلی، سرلوحه اقدامات و مسیر حرکت کشور باشد؛ افزود: شایستگی و کارآمدی اصل است و در دین مبین اسلام هم همواره به استفاده از شایسته‌ترین‌ها در مناصب حکومتی سفارش شده است.

وی از زحمات ولی‌الله میرزایی اصل در سمت مدیرکل امنیتی وزارت کشور قدردانی و برای مهدوی مدیرکل جدید امنیتی آرزوی توفیق خدمت در مسیر انقلاب و مردم کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار