فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):

یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان است

سردار اکبری گفت: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است که دشمن تلاش بسیاری در تحریف آن دارد.
کد خبر: ۵۱۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ - 14March 2022

یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و خیر مقدم خدمت همه شرکت کنندگان از سراسر ایران در کنگره ملی ادبیات پایداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و همه اساتید و دانشجویان حاضر در جلسه، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری میزبان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری است که حدود ۹۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که نسبت به هشتمین کنگره ملی ادبیات پایداری بیش از سه برابر بوده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین افزود: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است که دشمن تلاش بسیاری در تحریف آن دارد.

سردار اکبری افزود: امروز روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) است و مردم شریف ما در هشت سال دفاع مقدس چه علی اکبر‌ها بدرقه کردند و علی اصغر‌ها تحویل گرفتند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: از ابتدای شروع دفاع مقدس رزمندگان این استان در قالب یگان‌های متعدد حضور چشمگیری داشتند تا سال ۶۱ که تیپ همیشه سرافراز قمربنی هاشم(ع) در استان تشکیل شد و رشادت‌های رزمندگان این استان را در عملیات‌هایی از جمله: محرم، خیبر، بدر، والفجر ۴، ۸ و ۱۰، کربلای ۴ و۵، بیت المقدس ۲ و... شاهد بوده ایم.

سردار علی محمد اکبری افزود: اولین شهید بسیجی مدافع حرم کشور، اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم کشور و اولین شهید جامعه مهندسی مدافع حرم کشور، متعلق به استان چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان، در پایان سخنان خود از تلاش همه زحمتکشان برای برگزاری هر چه بهتر نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری و به قلم کشیدن سبک زندگی رزمندگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار