ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

قدرت دفاعی و بازدارنده‌ ایران اسلامی دشمنان را به سکوت وا داشته است

سردار مرادحاجتی گفت: دژی به نام ایران ساخته شده که هیچ ابرقدرتی جرات تجاوز به حریم آن را ندارد. قدرت دفاعی و بازدارنده‌ ایران اسلامی دژخیمان را به سکوت وا داشته است.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 16March 2022

قدرت دفاعی و بازدارنده‌ ایران اسلامی دشمنان را به سکوت وا داشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیین رونمایی از یادمان شهدای گمنام و ۵۸ شهید شرکت فولاد خوزستان، امروز با حضور خانواده‌ معظم شهدا، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «جواد خدابخشی» مدیرعامل شرکت نورد لوله اهواز، «امین ابراهیمی» مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جمعی از کارکنان و مسئولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این مراسم با گرامی داشتن یاد و خاطره همه شهدا و به خصوص شهدای فولاد خوزستان، اظهار داشت: خدا را شاکریم در ماه شعبان و در استان خوزستان در کنار شهدای گمنام و در جوار خانواده‌های محترم شهدا در جبهه‌ اقتصادی، به یاد کسانی باشیم که امنیت امروز را مدیونشان هستیم.

وی افزود: خوزستان سرزمین دلدادگی است و ما هر چه داریم از خانواده‌های شهدا است لذا حضور برخی از فرزندان توانمند شهدا در شرکت فولاد خوزستان مایه خیر و برکت است.

مرادحاجتی گفت: پیش از انقلاب تحت سیطره‌ ابرقدرت ها بودیم و کشورهایی همچون انگلیس و آمریکا ثروت کشور را به تاراج می‌بردند و بر ملت ما نیز منت می گذاشتند که دارند به این کشور خدمت می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: امروز به یُمن انقلاب و تفکرات امام خمینی (ره) و تدابیر مدبرانه‌ رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، دژی به نام ایران ساخته شده که هیچ ابرقدرتی جرات تجاوز به حریم آن را ندارد. قدرت دفاعی و بازدارنده‌ ایران اسلامی دژخیمان را به سکوت وا داشته است.
 
وی افزود: برپایی نمایشگاه بومی‌سازی صنعت فولاد که اخیرا در اهواز برگزار شد پیام محکمی از خوزستان به کشور و البته دنیا مخابره کرد چون فولاد خوزستان در این نمایشگاه علاوه بر تعبیر شعار سال، توانمندی صنعت استان را نیز به نمایش گذاشت و به دنیای استکبار فهماند که اگر همت جهادی باشد، تحریم ها آنگونه که باید، اثر نمی کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار