ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

امروزه ایران اسلامی به ضلع سوم معادلات سیاسی، نظامی دنیا تبدیل شده است

سردار مرادحاجتی گفت: امروزه ایران اسلامی به واسطه قدرت بازدارنده و دفاعی اش به ضلع سوم معادلات سیاسی، نظامی دنیا بعد از امپراطوری های شرق و غرب تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۱۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ - 16March 2022

امروزه ایران اسلامی به ضلع سوم معادلات سیاسی، نظامی دنیا تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در یادواره شهدای گمنام شهرستان کرخه اظهار داشت: شهدای گمنام، مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های دفاع مقدس بار دیگر مملو از زائران راهیان نور شدند تا دیگر بار سرزمین منور خوزستان و کربلای ایران، میزبان جویندگان راه نور باشد.

وی افزود: از وعده های خداوند به جایگاه شهادت، عزت و بلندمرتبه بودن این توفیق الهی است که امروز همه ما شاهد آن در سرزمین اسلامی مان هستیم. شهدایی که با نام و گمنام در هر منطقه و زمان و مکانی مورد تکریم مردم قرار می گیرند.

سردار مرادحاجتی گفت: امروزه ایران اسلامی به واسطه قدرت بازدارنده و دفاعی اش به ضلع سوم معادلات سیاسی، نظامی دنیا بعد از امپراطوری های شرق و غرب تبدیل شده است با این تفاوت که این قدرت الهی و اسلامی بر پایه خواست مردم و بر اساس معیار انسانیت، صلح و عدالت بر دل ها حکومت می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: رهبر معظم انقلاب سال ها پیش برای اولین بار واژه «دوران بزن در رو تمام شده» را در سخنان راهبردی شان به کار بردند و امروزه همه دنیا مصداق واقعی این راهکار استراتژیک را در حمله موشکی به عین الاسد و اخیرا به پایگاه های رژیم صهیونستی در اربیل عراق مشاهده کردند.

وی یادآور شد: همان ها که با لباس های شیک دیپلماسی در پشت میزهای گفت و گو، دنیا را به صلح دعوت می کنند، همان ها اگر زورشان برسد تمام معادلات کشورهای ضعیف را تسخیر و برهم می زنند اما این نقشه شان هرگز برای جمهوری اسلامی ایران صدق نمی کند و همین باعث شده که تنها از راه تعامل و گفت و گو مردان سیاسی ما را به مقرهایشان دعوت می کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: عزت امروز ایران اسلامی در معادلات دنیا مرهون راهبردهای رهبری فرزانه است که تمام مصلحت و تدبیر ایران اسلامی را پیش بینی و راهبری می کند و اقتدار امروز سرزمین مان نیز مرهون خون شهدا و رزمندگانی است که سپر دفاعی و امنیتی مان را بنا نهادند و پایه گذار مکتب جهانی مقاومت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار