معاون پیشین فرهنگی سپاه:

انهدام عین الاسد صدای شکسته شدن هیمنه آمریکا در منطقه بود

سردار «قهرمانی» با بیان اینکه انهدام عین الاسد صدای شکسته شدن هیمنه آمریکا در منطقه بود، گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، از رویداد‌های مهم نظامی سال ۱۴۰۰ بود، تصویرموشک‌های بالستیک کاملاً ایرانی در آینه این رزمایش مهم به تصویر کشیده شد.
کد خبر: ۵۱۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 04April 2022

انهدام عین الاسد صدای شکسته شدن هیمنه آمریکا در منطقه بود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار محمدجواد قهرمانی معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران در گفت‌وگویی با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب برای کشور و ملت عزیز ایران طی چهار دهه اخیر قابل‌شمارش نیست.

معاون پیشین فرهنگی سپاه، سپاه و بسیج را دستاورد مهم انقلاب و یادگار‌های ماندگار امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: پیشرفت‌های مهمی نیز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری و به‌ویژه صنایع دفاعی به‌دست آوردیم.

سردار قهرمانی بابیان اینکه یکی از رویداد‌های مهم نظامی سال ۱۴۰۰ رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ بود، اضافه کرد: این رزمایش به‌طور مشترک با حضور نیرو‌های دریایی، زمینی و هوافضای سپاه برگزار شد و از برجستگی خاصی برخوردار بود.

وی با تأکید بر قدرت خاص سپاه پاسداران در حوزه موشکی، قدرت موشکی سپاه را یکی از ستون‌های اصلی بازدارندگی برای کشور در مقابل تهدیدات دانست و با اشاره به رخ‌نمایی موشک‌های بالستیک تاکتیکی دزفول و ذوالفقار و نیز موشک‌های بالستیک برد بلند عماد و قدر و سجیل در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، تصریح کرد: سپاه در حوزه محصولات دفاعی کاملاً ایرانی به پیشرفت‌های شگرفی دست پیداکرده است.

معاون پیشین فرهنگی سپاه با اشاره به گوشه‌ای از اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری آشکارا حتی یک تیر به سمت آمریکایی‌ها شلیک نکرد، انهدام پایگاه عین‌الاسد (پایگاه نظامی عراقی اشغال‌شده توسط ارتش تروریست آمریکا) را تنها گوشه‌ای از انتقام خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: انهدام عین الاسد، صدای شکسته شدن هیمنه آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا بود و دشمن جرئت اقدام و واکنشی علیه کشورمان را به خود نداد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار