رزمنده جبهه مقاومت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امروز برای نجات جامعه نیازمند «جهاد تبیین» هستیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: امروز برای نجات جامعه و مقابله در جبهه جدید جنگ نرم نیاز به جهاد تبیین داریم.
کد خبر: ۵۱۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 18March 2022

امروز برای نجات جامعه نیازمند «جهاد تبیین» هستیمحجت‌الاسلام «غفارعلی شعبانی» رزمنده جبهه مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در روز‌های اخیر به مسئله جهاد تبیین اظهار داشت: جهاد تبیینی که رهبر انقلاب فرمودند ریشه در قرآن دارد که خداوند به پیامبر خود می‌گوید «نعمت پروردگارت را بگو و برای دیگران ترویج کن» نظام ما پُر از شکوفایی است.

وی افزود: نظام ما کار‌های زیادی انجام داده است؛ جامعه فقیر مادی، معنوی، فرهنگی و بی‌هویتی این جامعه را امروز به جایی رسانده که در قالب زمینه‌های اقتصادی، نظامی و فرهنگی رتبه زیر ۱۰ را دارد.

رزمنده جبهه مقاومت تصریح کرد: کشوری که نام و رتبه‌ای نداشت و مزدور غرب و استکبار بود امروز به حدی می‌رسد که به تمام معنا اعلام می‌کنند ایران یک ابرقدرت است.

شعبانی خاطرنشان کرد: چرا ملت، مردم، سخنرانان، رسانه و تریبون داران ما در کشور این واقعیت را بازگو نمی‌کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمن از همه زمینه‌ها ناامید شد؛ از جمله جنگ بر سر آمریکا از طبس تا عین‌الاسد تا در مقابل تحریم امروز سخنگوی کاخ سفید و سخنگوی وزارت خارجه می‌گویند که به زانو درآوردن نظام از تحریم با عنوان فشار حداکثری به شکست انجامید.

رزمنده جبهه مقاومت گفت: دشمن بار‌ها شکست خورد و کسی نمی‌توانست به آنان چیزی بگوید امروز به جایی رسید که می‌گوید نظام ما را قدرت بزرگ می‌داند.

شعبانی یادآور شد: استقلال و آزادی را امروز ما می‌بینیم بعد از ۴۳ سال و باید آن را تبیین کنیم چراکه جبهه جنگ امروز دشمن ناامید کردن مردم از ثمرات انقلاب است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید انقلاب و نظام را برای مردم تبیین کنید چراکه امروز برای نجات جامعه ما و مقابله در جبهه جدید جنگ نرم نیاز به جهاد تبیین داریم.

رزمنده جبهه مقاومت بیان کرد: هر کسی که احساس وظیفه می‌کند باید عَلم حضرت زینب (س) را حفظ کنند و شیوه‌های تبیین برای هر قشری متفاوت هستند؛ وزارت خانه کار کنند و به مردم آمار بدهند، شفاف‌سازی شود تا مردم شیرینی کارکرد‌ها را باید ببینند.

شعبانی در پایان گفت: طلبه، معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و نویسندگان باید در راستای جهاد تبیین در مقابل حربه‌های دشمن تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار