فرمانده سپاه قم:

رسانه‌ها با کنگره ملی شهدا ارتباط تنگاتنگ داشته باشند

سردار «موحد» گفت: قم نخستین استان در برپایی کنگره ملی شهدا از سال ۱۳۷۳ است و با توجه به برگزاری دومین کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۱، رسانه‌ها بیش از پیش با ستاد کنگره تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ - 16March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) عصر امروز در نشست خبری که با حضور مدیران رسانه‌های استان قم در سالن شهید درویش سپاه برگزار شد، با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی و گرامیداشت موالید ماه شعبان اظهار داشت: امروز جهاد تبیین به عنوان اولین و مهمترین ماموریت فعلی سپاه و نیرو‌های انقلابی در دستور کار است.

وی افزود: هدف اصلی انقلاب و نظام اسلامی و در نوک پیکان سپاه و بسیج، برداشتن موانع ظهور حضرت، ولی عصر (عج) است، ولی دشمنان در جهت مخالف فعالیت می‌کنند.

موحد با بیان این نکته که جنگ شناختی یکی از انواع جنگ ترکیبی است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال امروز نصر به معنای پیروزی، فتح به معنای شکست دشمن و ظفر به معنای غلبه بر دشمن را به ملت عطا کرده که این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی گفت: در این قرارگاه که با دبیری سپاه فعال است، بیش از ۹۰ درصد کار‌ها همچون کافه گفت‌وگو، طرح کریمه اهل بیت (س) و دیگر مسائل حوزه امر به معروف به صورت ایجابی صورت می‌گیرد و بسیار موثرتر از موارد سلبی خواهد بود.

موحد در خصوص خدمات اجتماعی سپاه خاطر نشان کرد: ۶۰ مرکز خانواده سبز با هدف پیشگیری از طلاق و استحکام خانواده و همچنین ۲۰ خانه اعتماد نیز در موضوع مبارزه با اعتیاد و یک کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ذیل سپاه استان قم فعالیت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به گشت‌های عملیاتی رضویون بسیج گفت: این گشت‌ها با هدف کمک به ناجا در حفظ امنیت پایدار، فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قم در پایان ضمن بیان اینکه قم مبدع برپایی کنگره‌های شهدا در کشور است، ابراز کرد: کنگره شهدای استان قم در سال ۱۴۰۱ برای دومین بار پس از ۲۸ سال برگزار خواهد شد که اهتمام ویژه رسانه‌های استان را در پوشش و انعکاس این رویداد به عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ می‌طلبد.

رسانه‌ها با کنگره ملی شهدا ارتباط تنگاتنگ داشته باشندرسانه‌ها با کنگره ملی شهدا ارتباط تنگاتنگ داشته باشند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار