رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

هفتمین رزمایش نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی در استان قزوین برگزار شد

افلاطونی گفت: هفتمین رزمایش نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی این استان با تمرکز بر روی مسایل بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ - 16March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «رضا افلاطونی» صبح امروز (چهارشنبه) درحاشیه برگزاری این رزمایش با بیان این مطلب اظهار داشت: در این رزمایش ۲۸ گروه که ۱۸ مورد آن متعلق به دامپزشکی است در بازار حضور می‌یابند.

وی گفت: از ابتدای شروع رزمایش در دی‌ماه سال جاری تاکنون هرکدام از رزمایش‌ها با محوریت خاصی در استان اجرایی شده که قبلاً الزام درج قیمت بر روی کالاها اهمیت داشت و اکنون نظارت بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

افلاطونی با بیان اینکه این رزمایش‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: نظارت بر کالاهای اساسی مهم‌ترین ماموریت سازمان جهاد کشاورزی است که خوشبختانه از زمان قانون انتزاع تاکنون عملکرد خوبی به ثبت رسیده است.

این مقام مسؤول در تشریح آمار نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی استان گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی انجام شده که از این تعداد با تشکیل۸۹۰ پرونده تخلف در تعزیرات به ارزش سه میلیارد تومان جریمه نقدی صادر شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان ضمن تقدیر از بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استان خاطرنشان کرد: خدمت در راه مردم اجر و پاداش بزرگی دارد که نمونه آن همین نظارت‌ها و برقراری امنیت و ثبات در بازار است.

تاکنون ۱۳ مورد رزمایش در استان قزوین برگزار شده که ۶ مورد آن در شهرستان‌ها و هفت مورد در ستاد و مرکز استان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار