استاندار آذربایجان غربی:

ظرفیت گردشگری دفاع مقدس ئذ آذربایجان غربی در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود

«معتمدیان» گفت: آذربایجان غربی داشته‌ها و افتخارات ارزشمندی دارد که نیاز به تبیین و معرفی در سطح ملی و بین‌المللی دارند و از جمله آنها می‌توان به آثار ملی و یا ظرفیت گردشگری دفاع مقدس اشاره کرد.
کد خبر: ۵۱۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ - 16March 2022

ظرفیت گردشگری دفاع مقدس آذربایجان غربی در سطح ملی و بین المللی معرفی شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، رسانه ها را در فرایند توسعه استان بسیار اثرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه که امروز به عنوان یکی از مطالبات از اصحاب رسانه درخواست می شود نقد منصفانه ونهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری است.

وی گفت: استان آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که در معرض آسیب ها و تهدیدات مختلف دشمنان قرار دارد، دشمنانی که 24 ساعته تلاش می کنند با القای یاس و نا امیدی در بین مردم و مسئولین اختلاف ایجاد کنند.

معتمدیان افزود: اما در این میان رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان با تبیین وضعیت موجود و تحلیل درست از واقعیتها می تواند مانع بروز بسیاری از این آسیب ها شود.

وی استان آذربایجان غربی را به عنوان یکی از استان های امن کشور معرفی کرد و گفت: ما داشته ها و افتخارات ارزشمندی در این استان داریم که نیاز به تبیین و معرفی در سطح ملی  بین المللی دارند که از جمله آنها می توان به اثار ملی و یا ظرفیت گردشگری دفاع مقدس اشاره کرد.

معتمدیان حوزه تخریب و نقد را نیز دو حوزه کاملا متضاد از یکدیگر دانست و گفت: سامان دهی فضای مجازی یکی از رویکردهایی است که می تواند در بحث جلوگیری از برهم زدن آرامش و تخریب افراد در جامعه بسیار اثر گذار باشد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به چالش های اتفاق افتاده اخیر در جهان و وضعیت کشور در همه ابعاد، صرفا تحقق همه مطالبات از دولت را در مدت زمان کوتاه غیرقابل امکان توصیف کرد و اظهار داشت: باید به دولت فرصت داده شود تا مطالبات بر اساس اولویت بندی صورت گیرد.

وی زمان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی را نیز بعد از ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: یکی از اولویت های جدی ما در این سفر اقتصادی کردن زیرساخت های راه آهن استان است.

وی یکی از مطالبات دولت از استان های مرزی را فعال سازی دیپلماسی منطقه ای دانست و گفت: مرزها به عنوان مهم‌ ترین پیشران های توسعه در استان نقش مهمی در ارتقای سطح اقتصاد ، معیشت و درآمد مردم دارند که توجه به این موضوع جز برنامه ها و اولویت های ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار