شهید «حسین شیرزاد»:

خالصانه برای اسلام و انقلاب خدمت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسین شیرزاد» آمده است: بیایید از منیّت و حبّ مقام ریاست و ریاکاری دوری کنید و به دور از همه این کار‌ها خالصانه برای اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنید.
کد خبر: ۵۱۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ - 17March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسین شیرزاد» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بابل» است که در ادامه وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«حسین شیرزاد» فرزند فضل الله ۲۱ آذر ۱۳۳۸ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی هورالهویزه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

پدرجان و مادر مهربانم! اگر خدا خواست و در این راه که خود با آگاهی کامل انتخاب نموده ام و مرا پذیرفت، از شما تقاضا دارم که مرا حلال کنید، که سخت محتاج حلالیت شما هستم.

شما خواهران و برادران! دنیا محل امتحان و مزرعه‌ای برای آخرت است، مزرعه‌ای نا منتها. دنیا گذرگاه است، دنیا فانی است و اصل آخرت است. خوشا به حال آن‌ها که حالت توبه و تنبه و پشیمانی از گناه و عزم بر ترس و گریه و راز نیمه شب و عشق به الله بر سر دارند و همه چیز را برای خدا می‌خواهند و در جهت اویند.

برادران باید بیدار باشید و به هوای نفس که همان شیطان است سواری ندهید. دنیا را محل ماندن ندانیم و عمر را برای ذخیره آخرت غنیمت بشماریم و بر هوای نفس غلبه کنیم.

با برادران مؤمن مهربان بوده و حق یکدیگر را ادا نموده و به مردم و امام با عملتان وفادار باشید، نه با حرف خالی و ظاهری و ریاکارانه.

همواره شهدا را یاد کنیم و از اهداف عالیه آنان به نحو احسن پاسداری نماییم و در به ثمر رساندن خون آنان غافل نشویم و تا آخر با عملمان امام را یاری کنیم.

برادران و خواهران عزیزم! بیایید خود را بسازید و در جهت خداوند باشید و اگر تا الان غافل بودید از الان به خود آیید... بیایید از منیّت و حبّ مقام ریاست و ریاکاری دوری کنید و به دور از همه این کار‌ها خالصانه برای اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنید.

برادران و خواهران! شما راه شهیدان را ادامه دهید، ادامه دادن راه شهیدان عمل کردن به پیام آن هاست که شهید عزادار نمی‌خواهد، شهید پیرو می‌خواهد.

خالصانه برای اسلام و انقلاب خدمت کنید

خالصانه برای اسلام و انقلاب خدمت کنید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار