ما مقاوم هستیم/ رئیس جمهور:

رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد

آیت الله رئیسی گفت: رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم خوزستان به گردن همه‌ کشور حق دارند زیرا شجاعت آنها در دنیا زبانزد است.
کد خبر: ۵۱۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 17March 2022

رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» امروز پس از بازدید از شرکت فولاد جهان آرا خرمشهر در جمع کارگران این واحد صنعتی اظهار داشت: ایجاد شغل، مسئولیت مهمی است که دولت، همه دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران به عهده دارند و انشالله با تمام توان و همگرایی و همت دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت برخواهیم آمد.

وی افزود: رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم خوزستان به گردن همه‌ کشور حق دارند زیرا شجاعت آنها در دنیا زبانزد است.

رییس جمهور گفت: دوران دفاع مقدس، حماسه شهدا و ایستادگی مردم در برابر دشمن هیچ گاه نباید از یاد برود. مردم در خرمشهر و هویزه ایستادگی کردند و این رشادت‌ها باید در ذهن همه ماندگار شود. 

آیت الله رئیسی خبر داد: با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرای خرمشهر در آینده ای نزدیک ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار