فرمانده انتظامی استان البرز:

حضور آخرین فرستاده خدا دنیا را پر از عدل و داد کند

سردار «محمدیان» گفت: در عصری که ظلم و جور بر دنیا سایه افکنده، تنها یک حضور و ظهور می‌تواند دنیا را پر از عدل و داد کند، آن هم با حضور آخرین فرستاده خداوند باری‌تعالی که دنیا منتظرش هستند.
کد خبر: ۵۱۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ - 17March 2022

تنها حضور آخرین فرستاده خدا می‌تواند دنیا را پر از عدل و داد کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام حضرت حجت (عج) را به عاشقان آن حضرت و مردم شریف و ولایتمدار استان البرز و کارکنان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی و فرخنده‌ترین روز خلقت است؛ سلام بر مهدی موعود، خورشید جان‌ها و امید انسان‌ها که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.

در عصری که ظلم و جور بر دنیا سایه افکنده، تنها یک حضور و ظهور می‌تواند دنیا را پر از عدل و داد کند، آن هم با حضور آخرین فرستاده خداوند باری‌تعالی که دنیا منتظرش هستند. آقا بیا که منتظران واقعی تو آماده‌اند با گلباران قدوم مبارکت در کنارت باشند و دنیای غم‌زده و پر از آشوب را به گلستان محمدی تبدیل کنند.

ما سربازان نظم و امنيت، در ولادت باسعادت دوازدهمين اختر تابناك ولايت و امامت و عدالت‌گستر جهان، حضرت ولی‌عصر (عج) مجدداً پیمان می‌بندیم که با تمام وجود در راه جان‌فشانی و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، در سنگر امنيت آماده و بیش‌ازپیش در راه خدمت‌رسانی به کشور امام زمان ثابت‌قدم باشیم.

خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) با تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت، امنیت، آسایش و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند که جا دارد از تلاش‌های مخلصانه و خستگی‌ناپذیر این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفدا را به محضر مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای و عموم مردم عزیز ایران اسلامی، به‌ویژه مردم ولایتمدار استان البرز و همچنین مدافعان حريم ولايت و امنیت كه با شجاعت و مردانگي از امنیت ميهن اسلامي دفاع مي‌نمايند تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار