مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

اطاعت محض از ولی‌فقیه، مهم‌ترین وظیفه منتظران است

حجت‌الاسلام «عطایی» گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف منتظران حضرت مهدی (عج)، اطاعت محض از ولی‌فقیه است که این امر مقدور نیست مگر با داشتن معرفت و بصیرت دینی و سیاسی کافی.
کد خبر: ۵۱۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 17March 2022

اطاعت محض از ولی‌فقیه، مهم‌ترین وظیفه منتظران استحجت‌الاسلام «کاووس عطایی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: دلایل نقلی و عقلی فراوانی از سوی اهل سنت و روایات ما در خصوص قطعی بودن حضور و شهود حضرت مهدی (عج) وجود دارد به‌گونه‌ای که هیچ‌گونه شک و تردیدی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص وظایف منتظران در قبال امام زمان (عج) عنوان کرد: بی‌شک همه ما حضرت مهدی موعود (عج) را شاهد و ناظر می‌دانیم و وظایف ما در قبال این امام، همانند وظایف یاران رسول مکرم اسلام (ص) و هر یک از ائمه است؛ یکی از مهم‌ترین این وظایف، اطاعت محض از ولی‌فقیه است که این امر مقدور نیست مگر با داشتن معرفت و بصیرت دینی و سیاسی کافی.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) بیان داشت: این وظیفه برای همه ما صدق می‌کند زیرا در زمان غیبت کبرای امام زمان (عج)، نائب عام او همان ولی‌فقیه بوده و اطاعت از ایشان بر همه ما واجب است. اطاعت از ولی‌فقیه زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم خواهد کرد. امید است خداوند به همه ما توفیق بدهد در حد توان در راستای معرفت افزایی و اطاعت از ولی‌فقیه کوشا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها