یادداشت/ علی عبدالصمدی

جمعه‌ای دیگر؛ شوق میلاد آفتاب و انتظار ظهور

امسال شوق میلاد آفتاب عالمتاب و روز انتظار فرج امام زمان همزمان شده است. امید است در این آخرین لحظات سده‌ی چهاردهم هجری خورشیدی و حلول سده‌ی پانزدهم چشم منتظران مهدی موعود به ظهورش منور و روشن شود.
کد خبر: ۵۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ - 18March 2022

جمعه‌ای دیگر؛ شوق میلاد آفتاب و انتظار ظهورگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس- علی عبدالصمدی؛ آدینه‌ای دیگر از راه رسید. آدینه ای که در قرآن مجید سوره ای به نامش نازل شده است و جزء اعیاد اسلامی نیز به شمار می آید. در قاموس انتظار فرج، جمعه روز ظهور امام عصر عج الله التعالی فرجه الشریف است. روزی که با خورشید تابناک ولایت از پس ابرهای تیره و تار بیرون می آید و جهان را سراسر غرق نور و روشنایی خواهد کرد.

منجی عالم بشریت حضرت مهدی ارواحنا فداه ظهور خواهد کرد و عالمی را از شر بدیها و زشتیها و پلیدیها و تباهیها نجات خواهد داد. او می آید و با لشکر عدالت خواه خود که بنا بر روایات متشکل از 313 تن از صالحان خواهد بود، ریشه ی همه ی شرارتها را خواهد سوزاند و نظم نوین اللهی را در گستره ی هستی برقرار خواهد کرد.

هدف از قیام آن حضرت باز پس گیری حق و حقوق پایمال شده ی مظلومین عالم از چنگال ظالمان است. او که فارغ از هر دین و مذهب و مرامی، برای احیاء دین جد بزرگوارش رسول الله و احقاق حقوق مستضعفین عالم ظهور خواهد کرد و مظلومین و ستمدیدگان عالم چشم به راه آمدنش هستند.

بر شیعیان و پیروان صدیق آن حضرت است که زمینه ساز ظهور ایشان در عصر حاضر باشند. پیروی از دستورات و فرمایشات قرآن مجید و الگوی گرفتن از سیره ی نبوی و ائمه ی اطهار در تمامی شئونات زندگی قدر مسلم بهترین راهها جهت زمینه سازی برای ظهور قائم آل محمد صلوات الله علیه و آله و سلم است.

امسال روز ولادت با سعادت محمد ابن حسن مهدی موعود منتظر قائم عجل الله التعالی فرجه الشریف مصادف با روز جمعه است که از کراماتش نقل شد. میلاد آن حضرت و روز منسوب به ایشان امسال در آخرین روزهای سال و سده ی هجری خورشیدی منطبق با یکدیگر است.

امسال شوق میلاد آفتاب عالمتاب و روز انتظار فرجش همزمان شده است. امید است در این آخرین لحظات سده ی چهاردهم هجری خورشیدی و حلول سده ی پانزدهم چشم منتظران مهدی موعود به ظهورش منور و روشن شود با ذکر این دعای مبارک اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها