امام جمعه همدان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت مطالبه‌گری مردم همدان در برخورد با ساحت‌های مختلف فساد

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید توجه کند تا ظرفیت مطالبه‌گری و امر به معروفی که در شهر همدان وجود دارد استفاده کند و علاوه‌ بر ورود به مسائلی همچون قبح‌شکنی اخیر در همه ساحت‌های فساد نیز ورود پیدا کند.
کد خبر: ۵۱۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 18March 2022

استفاده از ظرفیت مطالبه‌گری مردم  همدان در برخورد با ساحت‌های مختلف فسادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» امام جمعه همدان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان اظهار داشت: اراده خداوند این است که مستضعفین به عنوان امامان در عالم قرار بگیرند که به تعبیر امام علی (ع) مراد همان امامت آل محمد است، و خداوند مهدی آل محمد، را برای حکومت بر مردم مبعوث خواهد کرد و بعد از رسالت او مستضعفان به عزت می‌رسند و آن روز، روز ذلت خواری مستکبرین عالم است.

وی بیان داشت: شمشیر بران الهی امام مهدی (عج) بر سر مستکبرین فرود خواهد آمد و بنیان‌های شرک و نفاق را خراب خواهد کرد و یکی از اصول مسلم ظهور ایشان، مبارزه با مستکبرین و سرکشان است و این‌ها ممکن است حتی در جامعه اسلامی باشند و هر کسی در برابر حق بایستد مستکبر است و امام زمان (عج) در خط مقدم مبارزه با کسانی است که حامی فساد اخلاقی و سیاسی هستند.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه اولویت اول امام مهدی (عج) مبارزه با میانبرها و قدرت‌های حامی فساد است، افزود: امروز شما بینید یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی مبارزه با قدرت‌های حامی فساد است که این همان سیاست‌های اولیه اسلام الهی است و به همین دليل جمهوری اسلامی نتوانسته با اسرائیل و آمریکا کنار بیاید و اگر کشوری قوی شد می‌تواند در برابر مستکبرین بایست.

وی با بیان اینکه اگر کسی وجدان روشن داشته باشد مستکبر را می‌شناسد، گفت: امروز عربستان منشا استکبار در جهان است و اعدام اخیر شیعیان عربستانی را محکوم می‌کنیم و اگر جامعه‌ای منتظر است تا امامش ظهور کند تا با مستکبرین مبارزه کند باید خودش هم در این مسیر باشد.

امام جمعه همدان با اشاره با اتفاقات اخیری که در جشن گردشگری در استان دارالمومنین همدان افتاد و باعث ناراحتی اقشار مختلف مردم شد، گفت: یکی از مسائلی که در سند فرهنگی استان مطرح شده مسئله نشاط اجتماعی است و یکی از اولویت‌های ما که طراحی برنامه‌های عملی مبتنی با شئون دارالمومنین است و کمیته‌های مختلف شورای فرهنگ عمومی باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند‌ و ما از گردشگری سالم حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این خصوص امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند و همچنین آن مسئولی که با شجاعت عذرخواهی کرد تشکر می‌کنم و راهکار ما برای برگزاری چنین برنامه‌هایی این است که این جشنواره‌ها و برنامه‌ها قبل از اجرا در شورای فرهنگ‌ عمومی با همه جزئیات مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید توجه کند تا ظرفیت مطالبه‌گری و امر به معروفی که در شهر همدان وجود دارد استفاده کند و علاوه‌ بر ورود به مسائلی همچون قبح‌شکنی اخیر در همه ساحت‌های فساد نیز ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار