امام جمعه دشتستان:

آیت‌الله «علوی گرگانی» از حامیان همیشگی نظام اسلامی بودند

«مصلح» گفت: روح پاک آیت‌الله «علوی گرگانی» این عالم انقلابی و فقیه فرزانه در زمره مراجع معظم تقلید و از حامیان همیشگی نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب بودند.
کد خبر: ۵۱۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 18March 2022

آیت الله «علوی گرگانی» از حامیان همیشگی نظام اسلامی بودندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه دشتستان در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: غیبت به معنای عدم ظهور است نه عدم حضور، چون ادله متعددی داریم که امام همیشه در بطن جامعه و در تمامی کره زمین حضور دارد و اعمال ما به ایشان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر اعمال خوبی داشته باشیم خوشحال و اگر عملکرد بدی داشته باشیم غمگین می‌شوند گفت: تمامی کارهای خداوند از روی حکمت و مصلحت است و او اراده کرده است، روزگاری در تمام کره زمین حکومت عدل جهانی مستقر شود.

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان و تقدیر از مجاهدت خاموش آنان در عرصه امنیت و مقابله با شبکه‌های جاسوسی و ضد امنیتی استکبار افزود: اگر زندگی و سیره نوع دانشمندان اسلامی، فقها، عرفا و شهدا را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا گمنام بمانند و کسی متوجه جایگاه علمی، مقام عرفانی، جایگاه معنوی، خدمات اجتماعی و ایثارگری آنان نشود.

وی تاکید کرد: حضرت علی (ع) فرمود: خود را پنهان دار تا یاد تو نکنند و زبانزد نشوی و راز دار باش و خاموش تا در امان بمانی و با این کار نیکان را شاد می‌کنی و فاجران را به خشم بیاوری.

مصلح ادامه داد: قطعاً یکی از مصادیق بارز این روایت مجموعه نیروهای وزارت اطلاعات هستند که با گمنامی، مؤثرترین و موفق ترین خدمات را به جامعه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: از فرماندهی منطقه انتظامی دشتستان بابت اجرای طرح عملیاتی تأمین امنیت مراسم شب چهارشنبه آخر سال که در نتیجه این عملیات تعداد ۴۵ هزار و ۹۱۰ عدد انواع مواد محترقه پر خطر کشف و تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو سواری توقیف و تعداد ۵۴ نفر دستگیر کردند تقدیر و تشکر داریم.

امام جمعه دشتستان با تبریک حلول سال نو و عید نوروز افزود: به فرموده حضرت علی (ع) هر روزی که در آن خداوند معصیت نشود عید است و با این معیار کلی اگر روز اول فروردین و سایر ایام نوروز معصیت خدا نشود عید است.

وی با اشاره به نقش مهم حوزه‌های علمیه و دفاع از دین گفت: یکی از مهمترین فلسفه حوزه‌های علمیه شیعه در عصر غیبت فراگیری و نشر علوم آل محمد (ص) و دفاع از معارف و آموزه‌های دینی در مقابل تهاجم دشمنان دین است، به طوری که این موضوع در روایات اهل بیت (ع) نیز بیان شده است.

مصلح تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام ثبت نام حوزه‌های علمیه است، از خانواده‌های متدین و جوانان مؤمن و مستعد دعوت می‌کنیم در آزمون شرکت کنند تا بتوانند هر چه بهتر و بیشتر در خدمت اسلام و مکتب اهل البیت (ع) و در محضر حضرت ولی عصر (عج) باشند.

وی ضمن تسلیت رحلت فقیه انقلابی و مردمی آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: روح پاک این عالم انقلابی و ربانی پس از چند ماه تحمل بیماری در ایام نورانی ماه شعبان به لقاءالله پیوست آن فقیه فرزانه در زمره مراجع معظم تقلید و از حامیان همیشگی نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار