با صدور پیامی؛

رئیس جمهور درگذشت حجت الاسلام «سید محسن شفیعی» را تسلیت گفت

رئیسی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت فرزند آیت‌الله «سیدعلی شفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با برادر شهیدش را مسالت کرد.
کد خبر: ۵۱۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ - 19March 2022

رئیس جمهور درگذشت حجت الاسلام «سید محسن شقیعی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت فرزند آیت‌الله «سیدعلی شفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با برادر شهیدش را مسالت کرد.

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام خطاب به آیت‌الله «سیدعلی شفیعی» آورده است: ضایعه درگذشت فرزند بزرگوارتان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحسن شفیعی»، موجب اندوه و تأثر خاطر شد.

 اینجانب مصیبت وارده را به حضرتعالی و خانواده مکرم تسلیت می‌گویم و با تجلیل از خدمات ارزنده علمی و فرهنگی آن مرحوم از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با برادر شهیدش، برای بازماندگان صبر و اجر و برای حضرتعالی سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسألت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحسن شفیعی» بامداد امروز شنبه بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین  تسلیم کرد. وی مدرس دانشگاه و حوزه علمیه و فرزند آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ۱۱ سال عهده دار مسئولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان خوزستان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها