استاندار کردستان:

مسئولان مقتدرانه پیگیر مطالبات مردمی باشند

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه مسئولان استانی باید مقتدرانه پیگیر مطالبات مردمی باشند، گفت: باید از ظرفیت مدیران کشوری برای توسعه استان استفاده کنیم و این امر نیازمند پیگیری‌های مداوم است.
کد خبر: ۵۱۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ - 19March 2022

مسئولان مقتدرانه پیگیر مطالبات مردمی باشندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی به‌واسطه سفری که در دوره قوه قضاییه به کردستان داشتند در جریان مشکلات استان هستند.

وی از اختصاص اعتبارات لازم برای انتقال آب سدهای کردستان خبر داد و افزود: در سفر هفته گذشته به تهران، سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای انتقال آب سدهای آزاد و ژاوه از دولت برای استان دریافت کردیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان استانی باید مقتدرانه پیگیر مطالبات مردمی باشند تصریح کرد: باید از ظرفیت مدیران کشوری برای توسعه استان استفاده کنیم و این امر نیازمند پیگیری‌های مداوم است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت بخش گردشگری استان کردستان گفت: با استفاده و توجه  به ظرفیت گردشگری استان بسیاری از مشکلات و مسائل کنونی کردستان رفع خواهد شد.

زارعی‌کوشا به نقش توریسم در ارز آوری اشاره کرد و یادآور شد: در کشورهای همسایه با کمترین ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری بیشترین بهره‌وری ایجاد شده است و درآمدهای سرشاری از محل گردشگری به‌منظور مدیریت کشور دریافت می‌کنند، لذا می‌طلبد که همه با هم برای توسعه این حوزه بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها