مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

انتشار ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» گفت: ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسید.
کد خبر: ۵۱۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 19March 2022

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از چاپ ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد کتاب با موضوعات مختلف پژوهشی، خاطره، زندگینامه، تاریخ شفاهی، داستان، شعر، کتاب کودک و کتاب اسنادی در طول سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

وی افزود: «از لنده تا تکریت»، «راه سبز»، «چهل ستاره»، «ندای نور»، «روحانیت چراغی که هرگز نمی‌میرد»، «بر بال ملائک»، «زندگینامه شهید سیداسلام اختری مقدم» و «این چهل و یک مرد» از مهم‌ترین کتاب‌هایی بود که با موضوع زندگینامه و خاطره به چاپ رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: «یک روایت از چند روایت عباس»، «این چندمین باره که می‌ری جنگ» و «ویر» نیز سه عنوان نمایشنامه دفاع مقدس است که در یک سال گذشته منتشر شد.

آسمند ابراز کرد: «امام‌زادگان عشق»، «رقابت بر سر نفوذ در خاورمیانه»، «بسیج و اقتصاد مقاومتی»، «انقلاب ماندگار»، «میراث سلیمانی»، «جنگ به روایت کاغذهای کاهی» و «احکام شهید از منظر فقه امامیه و حقوق ایران» نیز از مهم‌ترین کتاب‌‌های پژوهشی است که در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسید.

وی خاطرنشان کرد: «قهرمان من» و «نهال زهرا» دو عنوان کتاب کودک و «گنجشک‌ها برگشته‌اند» و «تا جایی که رودخانه می‌رود» دو عنوان داستان کوتاه دفاع مقدس بودند که چاپ و به بازار نشر عرضه شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چاپ هفت عنوان کتاب اسنادی در یک سال گذشته، اضافه کرد: در حوزه تاریخ شفاهی نیز کتاب‌های «بر بام آسمان»، «آتش‌های بی‌امان»، «شکوه ایثار» و «اشک‌هایی که ریخته شد چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار