ما مقاوم هستیم/ سرهنگ ابراهیمی:

پیش بینی اعزام 4000 نفر به سرزمین راهیان نور از آذربایجان غربی

مسئول سازمان اردویی راهیان نوروگردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امسال طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حدود4 هزار نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۵۱۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 19March 2022

پیش بینی اعزام 4000 نفر به سرزمین راهیان نور از آذربایجان غربیسرهنگ «عزت‌الله ابراهیمی» مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: امسال بعد از یک وقفه دو ساله با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا اعزام راهیان نور جنوب کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان آذربایجان غربی نیز آغاز شده است.

وی گفت: بحث راهیان نور یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک عملیات فرهنگی یاد می کنند که در این راستا اجرای مطلوب آن اثر ماندگاری در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید خواهد داشت.

ابراهیمی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره راهیان نور که فرمودند «راهیان نور یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس به شمار می رود» افزود: بر همین اساس سعی می کنیم تا به هر اندازه که در توان داریم در این حرکت فرهنگی ثانیه ای غفلت نکنیم و به طور شایسته فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را در جامعه نشر و گسترش دهیم.

وی گفت: امسال طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حدود4 هزار نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند که تاریخ آخرین اعزام نیز 6 فرودین 1401 خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار